تاکید مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام قم 92/10/15

http://www.bushehri.net/images/13920108000223_PhotoA.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  با تاکید بر لزوم توجه ویژه به زیرساخت های قم، فرمودند: اتمام پروژه های نیمه تمام که همه روز در جلو دیدگان مردم رخ نمایی کرده و موجبات دلسردی آنان را فراهم می کند، از ضرورت هاست.  

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، استاندار قم، مسئولیت استانداری را بسیار سنگین توصیف کردند و بیان کردند: پذیرفتن مسئولیت در شهر قم به لحاظ همجواری با کریمه اهل بیت(ع)، حضور مراجع عظام تقلید و وجود حوزه علمیه، بسیار سنگین و حساس است و امیدواریم که فعالیت شما در این شهر الگویی برای دیگر شهرهای کشور گردد.

ایشان درباره شخصیت استاندار مطلوب و ایده آل، ابراز داشتند: معیارهای لازم برای قبول مسئولیت و انجام درست آن از حیث پیشینه و تجربه در استاندار جدید وجود دارد که این معیارها مدد الهی را به همراه خواهد داشت.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اوضاع استان قم به لحاظ زیر ساختهای اقتصادی و فرهنگی، تصریح کردند: متأسفانه قم در زمان طاغوت عقب نگه داشته شد و پس از انقلاب نیز این استان رشد بالنده و مورد انتظار را نداشته است.

ایشان در ادامه اقدامات استانداران قبلی را قابل تقدیر دانسته و افزودند: اتمام پروژه های نیمه تمام که همه روز در جلو دیدگان مردم رخ نمایی کرده و موجبات دلسردی آنان را از این پروژه ها فراهم می کند، از ضرورت هاست.

آیت الله حسینی بوشهری، توجه به زیر ساخت ها در عرصه فرهنگی را ضرور برشمردند و فرمودند: انتظار می رود که استاندار جدید، نیروهایی که توان  و ظرفیت همراهی تا پایان کار را داشته باشند به خدمت بگیرد تا بتواند به نتیجه دلخواه نائل شود.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه، همراهی و همفکری حوزه را رفیق راه استانداری معرفی کردند و یادآور شدند: گسترش دانشگاه ها و فضاهای علمی برای پرورش دانشجویان ممتاز علمی و اخلاقی که در کشور الگو باشند، باید در دستورکار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، استاندار قم نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه های خود، رهنمودهای بزرگان حوزه را راهگشا دانست.

Please publish modules in offcanvas position.