توجه به مسایل فرهنگی ضروری است93/05/23

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/12547%202.jpgحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی فرمودند: شعار اعتدال، تدبیر و امید باعث اعتماد و رای مردم به دولت یازدهم شد و این افتخاری برای این دولت است.جامعه اسلامی بدون افراط و تفریط از نظر شیوه اخلاقی، عبادت، تفکر اندیشه و تمام مظاهر زندگی مادی و معنوی معتدل است.

 امام جمعه موقت قم ادامه دادند: با توجه به نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به جوانان توجه به مسایل فرهنگی درجامعه ضروری است.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزودند: امروز دشمن روی فکر جوانان ما کار می کند به همین دلیل باید در کنار عمران و آبادانی سهمی را به بودجه کارهای فرهنگی اختصاص داد.
ایشان اضافه کردند: شعار اعتدال، تدبیر و امید باعث اعتماد و رای مردم به دولت یازدهم شد و این افتخاری برای این دولت است.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزودند: اعتدال در فرهنگ دینی، اسلامی و قرآنی به معنی وسط و معتدل است و جامعه اسلامی جامعه ای معتدل و اهل غلو و کوتاهی نیست

ایشان ادامه دادند: جامعه اسلامی از نظر ارزشهای مادی و معنوی، علم و دانش معتدل است و در مقابل فرهنگ، علم و دانش دیگران خودباخته نیست.
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: همچنین جامعه اسلامی از نظر روابط اجتماعی نه دور خود حصار می کشد و نه از اصالت و استقلال خود دست برمی دارد.
ایشان اضافه کردند: جامعه اسلامی بدون افراط و تفریط از نظر شیوه اخلاقی، عبادت، تفکر اندیشه و تمام مظاهر زندگی مادی و معنوی معتدل است.
مدیرحوزه های علمیه کشور عنوان داشتند: امت وسط امتی است که اهل تقوا و دینداری است و جامعه الگو، جامعه ای است که افراد ضعیف جامعه به حقوقشان دست یابند.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه فرمودند: باید اخلاق و چارچوب دینی را منهای مسوولیتمان رعایت کنیم و به عنوان انسانی متدین مسوولیتی را برعهده بگیریم.
آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: با توجه به این که بخش قابل توجهی از برنامه ها به دلیل کمبود اعتبار به حاشیه می روند باید دربرنامه ریزی ها پروژه ها اولویت بندی شوند.
نماینده مردم بوشهر درمجلس خبرگان رهبری افزودند: دراین شرایط اجرای پروژه های کلیدی و ماندگار که در زندگی مردم تاثیرگذار باشند، ضروری است.
ایشان  با بیان این که این انقلاب براحتی به دست نیامده بیان کردند: مسوولان باید در کنار هم و بدون تنش با هدایتهای رهبر معظم انقلاب امور جامعه را دنبال کنند.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به بخش کشاورزی استان بوشهر افزودند: در بخش کشاورزی مسوولان باید برای صادرات محصولات تولیدی تلاش کنند.
آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام به سرانجام رساندن راه آهن، اتوبان و اشتغال در استان بوشهر است.

Please publish modules in offcanvas position.