توجه مسئولان به اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی - اقتصاد مردمی شود95/01/14

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgامام جمعه قم فرمودند: از دولت و مسئولان انتظار داریم با توجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام رهبری، در زمینه اقتصاد مقاومتی وارد اقدام و عمل شوند و از شعار دادن بپرهیزند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبری، ابراز داشتند: در خیلی سال‌ها مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال، رویکرد اقتصادی داشتند چرا که دشمن تبلیغات سنگینی را علیه ما به راه انداخته و تحریم اقتصادی را راه‌اندازی کرده و راه برون رفت از آن رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی است.

ایشان با بیان اینکه اقتصاد ما بیماری مزمن دارد، فرمودند: اقتصاد ما دولتی است و هنوز مردمی نشده، اسراف موجود در جامعه خصوصاً در انرژی و بروز تورم نشان از اقتصاد بیمار دارد و زمانی که رهبری می‌فرمایند اقتصاد مقاومتی، یعنی اینکه مردم به صحنه بیایند و عهده‌دار امور اقتصادی شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور به موقعیت خوب کشور، ظرفیت خوب منابع طبیعی و نیروی انسانی اشاره کردند و افزودند: دارای ظرفیت‌های بسیاری هستیم و اگر در مسیر اقتصاد مقاومتی با استفاده از این ظرفیت‌ها حرکت کنیم با تکان‌های اقتصادی نمی‌لرزیم.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: انتظار ما از دولت و مسئولان این است که با توجه به نام‌گذاری رهبری در سال جدید وارد اقدام و عمل شوند و از شعار دادن بپرهیزند.

Please publish modules in offcanvas position.