تکذیب آیت‌الله حسینی بوشهری از حضور در لیست اصلاح طلبان94/12/04

http://bushehri.net/images/20/1/3132/_____4_20130713_1277233556.jpgآیت‌الله حسینی بوشهری حضور خود در لیست اصلاح‌طلبان را تکذیب کردند و فرمودند: اینجانب در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قرار دارم که یک نهاد حوزوی است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در مورد شایعات مطرح شده در مورد اینکه وی در لیست اصلاح‌طلبان قرار دارد یا خیر بیان کردند: در این مورد با بنده مشورتی نشده و در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار دارم که یک نهاد حوزوی است.

ایشان افزودند: رابطه من با مردم استان بوشهر بر اساس دسته‌بندی‌های معمول سیاسی نیست و با تمام وجود به تمام مردم استان بوشهر تعلق دارم و همواره مشمول لطف و محبت آنان بوده‌ام.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: شناخت مردم استان بوشهر نسبت به بنده بر اساس معیارهای اسلام، انقلاب و رهبری و ارادت خالصانه به خود آنها است.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: من در غالب این دسته و آن دسته قرار ندارم و این مسئله را تمام استان بوشهر می‌دانند.

لازم به ذکر است چند روز گذشته لیستی از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در تعدادی از استان‌ها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتشر شده بود و نام آیت‌الله حسینی بوشهری نیز در این لیست قرار داشت.

Please publish modules in offcanvas position.