تکفیری‌‌ها با فتاوای خلق‌الساعه مایه ننگ مسلمانان شده‌اند 92/12/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zooo.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور  با اشاره به مشکلات ایجاد شده جهان اسلام از سوی تکفیری ها اظهار کردند:علمای شیعه بارها اعلام کرده اند حاضرند در یک نشست جهانی با حضور علمای شاخص جهان اسلام، راه حل های کلیدی نجات مسلمانان را معرفی نمایند. 

حضرت  آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر دیروز  در دیدار با شیخ تاج الدین الهلالی استاد الازهر مصر بیان داشتند: یکی از تهدیدات بزرگ جهان اسلام، حضور تکفیری هاست که متاسفانه چهره اسلام را مخدوش کرده اند.

ایشان افزودند: کارهای ناپسندی که انجام می دهند و فتاوای خلق الساعه ای که هیچ پایه علمی، عقلی و دینی ندارد صادر می کنند، مایه خجالت مسلمانان واقعی است؛ دیگران به این فتوا ها  نگاه می کنند و منبع قضاوتشان نسبت به اسلام، همین ها است.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري خطاب به مفتی سابق استرالیا اظهار داشتند: شما علمای جهان اسلام می توانید چهره واقعی اسلام را در کشورهای اسلامی و عربی و سایر ممالک نشان دهید و چهره زشت این گروه را که با کشتار و فتاوای ضد دینی خود منشا مصیبت های بزرگی برای جهان اسلام بوده اند نمایان سازید.

عضو خبرگان رهبری  بیان کردند: اسلام یک حقیقت است، ولی آنچه که این گروه منحرف از اسلام ارایه می کند چیز دیگری است که هیچ تناسبی با اسلام ندارد؛ علمای شیعه بارها اعلام کرده اند که حاضرهستند در یک نشست جهانی با حضور علمای شاخص جهان اسلام، مشکلات مسلمانان  و این گروه ها را بررسی کنند و راه حل های کلیدی نجات جهان اسلام را معرفی نمایند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشتند: دنیا باید چهره  و پیروان واقعی اسلام و همچنین پیروان مکتب اهل بیت(ع) را بشناسد؛ ولی فتاوای این گروه ها باعث رشد تروریسم و تفرقه در جهان اسلام شده است.

ایشان فرمودند: بارها تاکید کرده ایم که دشمنان اسلام به دنبال منافع خود هستند و برای اسلام دلسوزی نخواهند کرد؛ آنها تا وقتی که منافعشان در کشورهای اسلامی تامین می شود از سران آنها حمایت می کنند؛ ولی وقتی که این مناقع قطع می شود، سریعا علیه سران کشورهای موضع می گیرند و حتی آنها را سرنگون می کنند که نمونه کامل آن را در مصر شاهد بودیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور عنوان کردند: غرب در مصر به ظاهر از  انقلاب حمایت کرد؛ ولی بعد از مدتی سریعا حامی کودتا گران شد و کودتا را ترتیب داد؛ این مسایل تاریخی، باعث می شود که مسلمانان چهره واقعی این دشمنان را به خوبی شناخته و به آنها اعتماد نکنند.

Please publish modules in offcanvas position.