تیم مذاکره کننده هسته ای در میدان رزم در حال دفاع از حق ملت هستند94/03/25

http://bushehri.net/images/zamanmmm/11.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یکشنبه شب در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت کنگره یکصدمین سال شهادت رییسعلی دلواری در بوشهر درباره مذاکرات هسته‎ای فرمودند: در این نوع رزم و مبارزه هرچند به ظاهر گلوله‎ای شلیک نمی‎شود و توپ و تانکی وجود ندارد اما قدرت منطق، بیان و در نتیجه حقانیت ملت رشید ایران اسلامی در عرصه جهانی نشان داده می‎شود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»  یادآور شدند: امید است تیم مذاکره کننده به گونه‎ای حرکت و اقدام کنند که با الگو گرفتن از شخصیت های رزمنده، مجاهد و مبارزی مانند رییسعلی دلواری که نه تنها تسلیم دشمن نشوند، بلکه در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی دشمنان و ابرقدرت ها نیز ایستادگی و مقاومت کنند تا حرف حقشان را بر کرسی بنشانند و ملت ما را و همه ملت‎هایی که دل به ملت ما خوش کرده‎اند را خوشحال کنند.

ایشان یادآور شدند: رمز و راز موفقیت ملت‎ها زمانی است که در کنار رزم و استقامت، الهام بخشی حرکتشان یک نگاه و برنامه دینی باشد که این مهم در عرصه عمل در مبارزه و رزم رییسعلی دلواری نمود عینی و تبلور یافته است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم در کنار الهام بخشی، فتوا و نگاه مجاهدانه حضرت امام (ره) و دوران دفاع مقدس همچنین این مهم به عینه وجود داشت که باعث شد حتی یک وجب از خاک میهن جدا نشود.

ایشان افزودند: امروز نیز اگر ملت و دولت یکپارچه و مسئولان با همدلی و همزبانی که در شعار مقام معظم رهبری نامگذاری شد از حق مسلم خود در حال دفاع هستند، ناشی از الهام بخشی از حرکت و رهنمودهای رهبری است که فضا را برای استقامت و پایداری ملت فراهم می‎کنند.

Please publish modules in offcanvas position.