جامعه مدرسين نسبت به انتخابات خبرگان بي تفاوت نيست93/12/15

http://bushehri.net/images/x/157574_468.jpgمدير حوزه‎هاي علميه کشور عنوان داشتند: جامعه مدرسين به دليل دلسوزي که دارد نسبت به انتخابات خبرگان رهبري بی‎تفاوت نخواهد بود.

حضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»  صبح پنجشنبه در حاشيه برگزاري يادواره شهداي سادات استان فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر، با اشاره به اهميت انتخابات سال آينده خبرگان رهبري تأکيد کردند: جامعه مدرسين چون يک نهادي است که از قبل انقلاب تلاش‎هاي چشمگيري براي پيروزي انقلاب داشته و بعد از پيروزي چه در زمان امام (ره) و مقام معظم رهبري فعال بوده، لازم مي‎داند براي اين انتخابات برنامه داشته باشد.

ایشان تصريح کردند: به دليل دلسوز بودن جامعه مدرسين براي انقلاب بر خود لازم مي‎داند که در تمامي عرصه‎ها حضور چشمگير داشته باشد به خصوص در بحث مجلس خبرگان که ارتباط بيشتري با جامعه مدرسين، حوزه و روحانيت دارد بي‎تفاوت نيست.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار مهر، مبني بر استفاده از هنر در ترويج فرهنگ قرآني، ايثار و شهادت نيز فرمودند: يکي از شيوه‎هاي کارهاي تبليغي تأثير گذار استفاده از هنرهاي ارزشي است گاهي نفس ارائه کار به طور هنري تأثيري بيشتر از سخنراني و بحث‎هاي گفتاري دارد.

آيت الله حسيني بوشهري تأکيد کردند: اگر بتوانيم از ذوقيات، خوب و هنري استفاده براي جا انداختن ارزش‎ها داشته باشيم به شرطي که جنبه‎هاي مختلفي رعايت شود کار ارزشمندي خواهد بود.

ایشان در پاسخ به سئوال ديگري در خصوص تخصيص بودجه براي فعاليت‎هاي تفسيري حوزه‎ها، فرمودند: شوراي انقلاب فرهنگي بودجه‎اي را براي اين کار اختصاص داده‎اند و بخشي نيز در اختيار کارهاي قرآني قرار خواهد گرفت.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور تأکيد کردند: بخشي از کارهاي قرآني در سراسر کشور که مربوط به حوزه‎هاي عمليه است به طور جداگانه و ممکن است بخشي از اعتبارات نيز به دستگاه‎هاي ديگر فرهنگي تخصيص يابد.

Please publish modules in offcanvas position.