جانبازی مانع پیشرفت علمی نشده است93/09/13

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman-mohammadrezapoor%201.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور با اشاره به اینکه علما، جانبازان و ایثارگران برای حفظ اسلام و انقلاب دچار رنج‎ها و شکنجه‎های فراوانی شده‎اند فرمودند: مشکلات جانبازی، نه تنها مانع پیشرفت علمی نشده، بلکه تبدیل به یک فرصت جهاد با نفس و فرهنگ، نیز شده است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، دیروز در بازدید از مدرسه علمیه جانبازان با بیان اینکه حضور جانبازان فضای معنوی خاصی به این مدرسه و جلسه بخشیده است اظهارداشتند: جانبازان همان طور که در طول دفاع مقدس منشأ خیرات و برکات زیادی بودند در حال حاضر نیز برای نظام و حوزه دارای آثار و برکات زیادی هستند.

ایشان به روایتی از حضرت علی (ع) که فرموده است «اگر شما چیزی را برای خدا ترک کرده‎اید، خدا بهتر از آن را به شما خواهد داد» اشاره کردند و خاطرنشان ساختند: جانبازان کسانی هستند که  نعمت سلامتی را برای تکلیف الهی ترک نموده و با خدا معامله کرده‎اند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه جانبازان به ندای رهبر و ولایت فقیه و قبل از آن به ندای حضرت ولی عصر (عج) لبیک گفتند و با تمام وجود از خاک و ناموس کشور دفاع کرده‎اند، اظهار داشتند: جانبازی گرچه مشقت‎هایی برای خود و خانواده به وجود آورده است، اما خدا هیچ وقت عمل بندگان را بی پاسخ نخواهد گذاشت و بهترین ثوابها را به آنها عنایت خواهدکرد.

مدیرحوزه‎های علمیه کشور با اشاره به اینکه علما، جانبازان و ایثارگران برای حفظ اسلام و انقلاب دچار رنج‎ها و شکنجه‎های فراوانی شده‎اند، ابرازداشتند: مشکلات جانبازی، نه تنها مانع پیشرفت علمی نشده، بلکه تبدیل به یک فرصت، جهاد با نفس و فرهنگ، نیز شده است.   

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: جانبازی یک نمونه از شکر الهی است، زیرا اگرچه جانبازی مشکلات و دردهای به همراه آورده است ولی موجب آمرزش گناهان و بلکه از این بالاتر ترفیع درجات می‎شود.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با بیان اینکه حوزه علمیه در قبال شما مسئول است اظهار داشتند: جانبازان در طول 8 سال دفاع مقدس بی منت و بدون هیچ چشم داشتی  به جامعه، نظام  و انقلاب خدمت کردند و امروز هم جامعه از این آثار آنها بهره‎های فراوانی برده است، بنابراین باید به فکر این فدائیان و ایثارگران بی منت در جامعه بود.

Please publish modules in offcanvas position.