بانک بنگاه اقتصادي نيست /به کارخانجات ورشکسته کمک کنید94/02/02

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/11459_thumbzoom.jpgعضو خبرگان رهبري با بيان اينکه بانک، بنگاه اقتصادي نيست،فرمودند: رونق اقتصاد، توليد و ... از زمينه‎هاي ديگري است که بانک‎ها بايد در آن قدم بردارند.

حضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» پيش از ظهر دیروز در ديدار با مديرعامل و مسئولان بانک مهر اقتصاد، ضمن تبريک فرارسيدن ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)، اظهار داشتند: پيشواي پنجم شيعيان در روايتي فرمودند: «الکَمالُ کُلُّ الکَمالِ اَلتَفَقَّهُ في الدّين وَ الصَّبرُ عَلي النائِبَة وَ التَقديرِ المَعيشَة/ کمال و بلکه همه‎ي کمال انساني در سه چيز است: دانا بودن در دين و احکام آن، شکيبا بودن در ناراحتي‎ها و مصائب و برنامه‎ريزي درست در اقتصاد زندگي».

ایشان با اشاره به عظمت ماه رجب، ابراز داشتند: اين ماه داراي برکات فراواني است که بايد از آن استفاده کرد.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور خاطرنشان ساختند: خوشا به حال کساني که در اين ماه توفيق بندگي و عبادت پيدا کرده و سه ماه رجب، شعبان و رمضان را روزه‎دار هستند.

امام جمعه قم با اشاره به شعار سال 1394، خطاب به مسئولين و مديران بانک مهر اقتصاد بيان داشتند: بايد در مجموعه خود، همدلي و همزباني را با مشتريان و مراجعه کنندگان خود داشته باشيد تا شعار سال در تمام زوايا محقق شود.

آيت الله حسيني بوشهري با تأکيد بر اجراي بانکداري اسلامي، اظهار داشتند: مجموعه بانک مهر اقتصاد بايد الگوي موفقي از بانکداري اسلامي و ديني را به نمايش بگذارد و ان شاءالله تلاش کنيد در يک پروسه نه چندان طولاني، به جايي برسيد که تمام شاخص‎هاي اسلامي در بانک شما عملياتي شده باشد.

ایشان با اشاره به اينکه بانک، بنگاه اقتصادي نيست، ابراز داشتند: رونق اقتصاد، توليد و ... از زمينه‎هاي ديگري است که بانک‎ها بايد در آن قدم بردارند.

ایشان در پايان با بيان اين مطلب که بانک‎ها بايد به کارخانجات و توليدي‎هاي ورشکسته با گرفتن ضمانت‎هاي لازم کمک کنند، خاطرنشان ساختند: شما با اين کار کارگران بيکار را به کار گرفته و چرخه توليد را فعال مي‎کنيد که حرکتي بسيار شايسته است.

Please publish modules in offcanvas position.