باید شایسته سالاری در نصب ها اصل باشد93/01/03

http://bushehri.net/images/zamanmmm/20.jpgآیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خصوص آزمون استخدامی نیروهای استان در پارس جنوبی فرمودند: بارها این موضوع را بررسی ومورد توجه قرارداده ام وغصه می خورم که با نیروهای بومی استان با وجود نفت وگاز فراوان اینطور برخورد می شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: عزل و نصب مدیران براساس مسایل استان وشهرستان رخ می دهد ونباید درآن حب وبغض باشد. وباید شایسته سالاری در نصب ها اصل باشد.
حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در جمع مردم دیر از توابع استان بوشهر افزودند: در عزل و نصبها شایسته سالاری را باید مورد توجه قراردهید.
ایشان تصریح کردند: تعداد کم نیروهای بالادستی یکی از مشکلات استان بوشهراست که با ایجاد دانشگاه باید زمینه ارتقای توان علمی نیروهای جوان فراهم شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم  درخصوص صید ترال وته لنجی نیز اظهار کردند: نمی دانیم چه دست هایی در کاراست که برخی با وجود ضربه زدن به آبزیان حمایت می شوند و در رابطه با ته لنجی نیز با استاندار مکاتبه می کنم که در همه جای استان یکسان اعمال شود.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: شهرستان دیر با وجود داشتن نیروهای مستعد وانقلابی یکی از شهرستانهای پیشرو در عرصه انقلاب، دفاع مقدس وصحنه های انقلاب اسلامی است.

ایشان با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشتند: در سال فاطمی باید از سیره و روش این بانوی بزرگ الگوگیری کرد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: کار مجلس خبرگان برای روز مبادا است ولی شخصا کارهای مردم را دنبال واعتبار وآبرویی که خدا به من داده برای خدمتگزاری به مردم ازآن استفاده می کنم.

Please publish modules in offcanvas position.