باید عوامل ايجاد کننده آسيب هاي اجتماعي را از بين برد94/12/25

http://bushehri.net/images/01/2020/123/4100%203.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور به مأموريت پليس در چهارشنبه پايان سال و ايام عيد اشاره کردند و فرمودند: امنيت اجتماعي از بحث هاي مهم جامعه است که بايد علل و عوامل آن را مورد بررسي قرار داد و عوامل ايجاد کننده آسيب هاي اجتماعي را از بين برد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در ديدار سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی قم، ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشتند: ساز و کار طراحي شده در فضاي نظام اسلامي به گونه اي است که اگر انسان علاقه مند باشد تا در فضاي ديني و اسلامي مسئوليتي را بپذيرد راه هموار است.

ایشان با بيان اينکه مقام معظم رهبري در رأس کشور قرار داشته و همواره شاهد بيانات و ديدگاه هاي اين مرجع عاليقدر هستيم، تصريح کردند: معظم له نعمت بي بديلي هستند که خداوند به جامعه اسلامي عطا کرده و در مواقع تنش و نگراني در جامعه، رهنمودهاي ايشان براي آحاد مردم آرامش بخش و براي دشمنان مأيوس کننده است تا بدانند با چه کشوري روبرو بوده و در موضع گيري هايشان مراقب باشند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به عمر 37ساله انقلاب اسلامي و حضور نيروي انتظامي در عرصه هاي مختلف، فرمودند: پس از اين سال ها و گذراندن فراز و فرودها، اکنون مي توان گفت که پليس ايران به مرتبه بالايي از بلوغ و قابليت رسيده و مي داند در چه موقع موضع گيري کند.

ایشان با بيان اينکه کارکنان نيروي انتظامي علاوه بر شهرها وظيفه پاسداري و حراست از مرزها را نيز بر عهده داشته و به درستي به مسئوليت خود عمل مي کنند، تصريح کردند: اين نيرو در مقابله با قاچاقچيان جانانه مي ايستد و در اين راستا شهيد نيز تقديم انقلاب مي کند.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور با بيان اينکه وضعيت کنوني نيروي انتظامي با سال هاي گذشته قابل مقايسه نيست، افزودند: دغدغه من اين است که پليس امکانات بيشتري را در اختيار داشته باشد و البته به مسئولين امر اين نکته را يادآوري کرده ام.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اين که بايد به تناسب امکانات از نيروي انتظامي انتظار داشت فرمودند: قم به دليل پايتخت مذهبي بودن کشور، کار کردن در آن کمي دشوار است، اما تدبير و تجربه کار را آسان و باعث مي شود تا شرايط به خوبي مديريت شود.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور تصريح کردند: نيروي انتظامي به خاطر مواجهه با جرايم مختلف نيازمند اعتقاد راسخ و آرامش ديني است که اگر برخورداري از معارف ديني در جامعه کم باشد، بي خوابي جامعه باعث بي خوابي آن شده بنابراين همواره برنامه هايي بايد در دستور کار نيروي انتظامي باشد.

امام جمعه قم در ادامه به مأموريت پليس در چهارشنبه پايان سال و ايام عيد اشاره کردند و فرمودند: امنيت اجتماعي از بحث هاي مهم جامعه است که بايد علل و عوامل آن را مورد بررسي قرار داد و عوامل ايجاد کننده آسيب هاي اجتماعي را از بين برد.

Please publish modules in offcanvas position.