باید نسل جوان را از باتلاق هواهای نفسانی نجات داد94/08/21

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2019.jpegمدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز مراکز علمی ما بیش از هر زمان به معارف الهی نیازمندند، فرمودند: باید با گسترش این مسائل تلاش کرد تا به شبهات پاسخ داده و نسل جوان را از باتلاق هوای نفسی که برایش ایجاد کرده‌اند نجات داد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» اظهار کردند: اگر امروز ملت ایران توانسته هر روز گام جدی به سوی علم و دانش بردارد و دانشمندان جوان گوی سبقت را از دیگران بربایند، به دلیل دل بستن به پیام‌های روشن قرآن است.

ایشان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی استان قم در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان داشتند: حضور دانشجویان در این مسابقات بیانگر اهتمام و عنایت آنها به کلام الهی است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزودند: آنچه شایسته فضای علمی کشور است آشنایی با مفاهیم عالی قرآنی و توفیق عمل به آموزه‌های آن است که باید جوانان ما به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

ایشان با بیان اینکه امروز مراکز علمی ما بیش از هر زمان به معارف الهی نیازمندند بیان کردند: باید با گسترش این مسائل تلاش کرد تا به شبهات پاسخ داده و نسل جوان را از باتلاق هوای نفسی که برایش ایجاد کرده‌اند نجات داد.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند: قرآن کتاب هدایتگر و راهنمای انسان است که باید نسل جوان ما از هم اکنون با آن آشنا شده تا مسیر زندگی خود را در مسیر قرآنی قرار دهند.

ایشان تاکید کردند: اگر امروز ملت ایران توانسته هر روز گام جدی به سوی علم و دانش بردارد و دانشمندان جوان آن گوی سبقت را از دیگران بربایند بخاطر دل بستن به پیام‌های روشن قرآن است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کردند: امید است این مسابقات قرآنی راهگشایی برای نسل جوان برای توجه به مفاهیم قرآن کریم و درس گرفتن از آن باشد.

Please publish modules in offcanvas position.