برنامه های دهه کرامت باید جذاب و کاملا مردمی باشد94/05/27

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_ll921015_204217.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد دهه کرامت سراسر کشور خاطرنشان کردند: ما در عرصه تبلیغ نیز همین مشکل را داریم در گذشته مردم از شهرها و روستاها، روحانیون را با سلام و صلوات برای تبلیغ می بردند ولی امروز که یک دستگاهی وظیفه اعزام روحانیون را برعهده دارد که این امر جاذبه سابق را ندارد.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري  خاطرنشان کردند: اگر به مناسبت ستاد دهه کرامت قرار است مبلغی به جایی اعزام شود باید چنان رغبتی در مردم ایجاد کنید که آنها برای درخواست نیاز روحانی سراغ این ستاد بیایند.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کردند: ستاد دهه کرامت نباید دچار روزمرگی شود بلکه باید هر سال در قالب ها و سبک های متفاوت ولی با محتوا و استحکام اصلی، برنامه های خود را ظاهر کند.

ایشان ادامه دادند: باید هر سال متناسب با فضای جامعه و تعیین شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب، آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را استخراج و در اختیار سخنرانان قرار دهید و در این زمینه برنامه داشته باشید.

آیت الله حسینی بوشهری یادآورشدند: نوآوری های ستاد دهه کرامت نباید بدون ریشه و پایه باشد، محتوا همان آموزه های دینی و اهل بیت است ولی قالب ها باید تغییر کند.

مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور همچنین بیان کردند: با توجه به نقشه دشمنان برای کاهش محبت اهل بیت (ع) در نسل جوان، مسوولان ما باید در این زمینه برنامه ریزی بیشتری برای مقابله با این هجمه ها داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کردند: اینکه دشمن تکفیری ها و داعشی ها را راه می اندازد و مقدسات دینی و حرم اهل بیت را مورد هجمه قرار می دهند با عقیده می جنگند و ما باید فرهنگ اهل بیت را در جوانان نهادینه کنیم.

از اول ذیعقده سالروز میلاد  حضرت معصومه(س) تا یازدهم ذیقعده سالروز میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

Please publish modules in offcanvas position.