برنامه‌ریزی صحیح و نیروی انسانی با اخلاص دو اصل مهم در اجرای طرح‎ها93/10/20

http://bushehri.net/images/zaman/5.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» با بیان اینکه برنامه‌ریزی درست و نیروی انسانی با اخلاص دو اصل مهم در اجرای هر طرحی است فرمودند: در توسعه مسائل فرهنگی به خصوص بحث توسعه حوزه علمیه در استان کرمان باید از ظرفیت‌های بالای این استان استفاده کرد و با نگاهی روشن به ابعاد فرهنگی و اقتصادی در این استان پرداخت.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم (18 دی) در دیدار استاندار کرمان با بیان اینکه برنامه ریزی درست و نیروی انسانی با اخلاص دو اصل مهم در اجرای هر طرحی است عنوان کردند: در رابطه با توسعه مسائل فرهنگی به خصوص بحث توسعه حوزه علمیه در استان کرمان نیاز به برنامه ریزی صحیح دارد.

مدیر حوزه‏‎های علمیه سراسر کشور بیان داشتند: دولت اعتباراتی به حوزه‌های علمیه اختصاص می‌دهد ولی ما با کمبود بودجه مواجه هستیم که به وسیله آن نمی‌توان گام‌های بلندی برداشت.

نماینده مردم محترم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: باید از زمینه و ظرفیت‌های استان کرمان استفاده کرد و با استفاده از ظرفیت‌های که این استان دارد می‌توان به ساخت مجتمع عظیم حوزه علمیه در استان کرمان پرداخت تا پاسخگوی مسائل استان باشد.

ایشان خطاب به استاندار کرمان بیان داشتند: امید است با نگاه خوب و روشنی که دارید به دور از شرایط خاص و با هم‌افزایی به عمران، آبادانی و پیشرفت در ابعاد فرهنگی و اقتصادی بپردازید.

در ابتدای این دیدار نیز علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و شرایط این استان ابراز کرد: در استان کرمان طرحی تحت عنوان مثلث توسعه اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

استاندار کرمان بیان داشت: در طرح مثلث توسعه اقتصادی سه گروه کار شامل کارگزاران، نمایندگان مجلس و سرمایه گذاران کارآفرین زیر نظر امام جمعه شهر فعالیت می‌کنند تا در کارها پیشرفتی حاصل شود.

Please publish modules in offcanvas position.