بزرگترین پشتوانه حرکت نظام عشق به شهیدان است94/04/08

http://bushehri.net/images/0000/2/888888888888/81663645-70002602.jpgمدیرحوزه های علمیه کشور فرمودند: بزرگترین پشتوانه حرکت نظام وتیم مذاکره کننده هسته ای در برابر دشمنان عشق به شهیدان است و تا زمانی که ما قدردان وبه یاد شهدا باشیم دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» یکشنبه شب درآیین گرامیداشت شهدای هفت تیر وسی وچهارمین سالگرد دو نماینده شهید استان بوشهر در روستای بحیری شهرستان دشتی افزودند: برگزاری یادواره های شهدا ما را از غفلت ها بیدارمی کند و باعث انتقال فرهنگ ایثار، شهادت وشجاعت به نسل های جوان می شود و این بهترین سلاح برای دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی است.

ایشان اضافه کردند: امروز حیات، تنفس، زندگی و آرامش و توسعه کشور مدیون خون شهداست و این باعث شده تا تیم مذاکره کننده هسته ای اراده نظام مقدس اسلامی را به دشمنان تحمیل کند و خون شهدا بهترین پشتوانه برای دفاع ازحقوق مسلم ومنافع ملی کشوراست.

نماینده مردم استان بوشهردرمجلس خبرگان اظهارکردند: هنوز دشمنان با ما سرجنگ دارند، ما را محاصره و تحریم اقتصادی و تهدید به بازرسی و بازجویی ازدانشمندان می کنند و تا فرهنگ شهادت درکشور ارج داشته باشد، می توانیم دربرابرهمه تهدیدهای دشمن محکم بایستیم.

آیت الله حسینی بوشهری به حادثه هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفای امام راحل اشاره کردند و بیان کردند: منافقین کوردل خیال می کردند با شهادت جمعی ازمسئولان نظام شامل تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، اعضای شورای عالی قضایی و وزیران دولت می توانند ضربه نهایی را به این نظام بزنند اما دیدید مردم ما چگونه محکم ایستادند و پیکرشهید بهشتی را تا صبح بردوش خود درتهران تشییع کردند.

ایشان شهید بهشتی را تئوریسین انقلاب نامیدند و افزودند: شهید بهشتی با تسلط بر چهار زبان انگلیسی، عربی، فارسی و آلمانی از معماران دستگاه قضایی ایران اسلامی و دارای بینش بالای سیاسی، دینی وعلمی بود و در ساختار و شکل گیری اداره کشور دراوایل انقلاب اسلامی مسلط و نقش اساسی داشت.

امام جمعه قم اضافه کردند: استان بوشهر به خود می بالد که درحادثه هفتم تیر دو نماینده محبوب مردم این خطه، شهیدان عباس حیدری و سید میربهزاد شهریاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

مدير حوزه هاي علميه کشور بیان کردند: حادثه هفتم تیر باعث نابودی بیشتر و سریعترمنافقین و چهره نفاق درکشور شد و دیدیم که این کوردلان چگونه به دامن بیگانگان پناه بردند و درآغوش آنها به توطئه علیه مردم و نظام اسلامی پرداختند و هر روز نیز رسواتر می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبري افزودند: شهید شهریاری فردی فاضل، اندیشمند، توانمند، دارای قدرت بیان بالا، متین، آراسته به ادب واخلاق اسلامی، اهل مطالعه وگفت وگو با علما و مردمدار واقعی بود و همین امر باعث شده تا مردم 34 سال پس ازشهادت او این گونه پر شور و با شکوه درمراسم سالگرد شهادتش شرکت کنند.

ایشان به خانواده شهیدان توصیه کردند: شما الگوی جوانان ومردم عادی جامعه هستید تمام رفتار و حرکات شما باید تناسب با انقلاب اسلامی و درخط ولایت فقیه و رهبری باشد سعی کنید همواره این راه را ادامه دهید.

روستای بحیری زادگاه ومحل دفن شهید سید میر بهزاد شهریاری با یکهزارنفرجمعیت در 85 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و شهیدان شاخص ملی سرداران نادرمهدوی و توسلی از شهدای مبارزه مستقیم با استکبار جهانی درخلیج فارس درسال 1366 نیز درگلزار شهدای این روستا مدفون هستند.

شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج و 80 هزار نفر جمعیت درجنوب بوشهر واقع است

Please publish modules in offcanvas position.