بصیرت افزایی نشانه یک رسانه حق پرور است92/09/14

http://www.bushehri.net/images/200.jpgمدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور حضرت آیت الله سید‎هاشم حسینی‎بوشهری با اشاره به اینکه دومین ویژگی یک رسانه رحمت گستری در جامعه است بیان داشتند: بر این اساس رسانه نشاط و علاقه را در جامعه می‎پراکند و جلوی دشمنی و کینه توزی را می‎گیرد و موجب بصیرت افزایی در جامعه می‎شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری سومین ویژگی یک رسانه را طاغوت ستیزی عنوان کردند و افزودند: این خصوصیت رسانه، موجب ظلم ستیزی، عدالت خواهی، مبارزه با دشمنان، تقویت جبهه موحدان و نابود کننده جبهه طاغوتیان می‎شود.

عضو شوراي عالي حوزه‎هاي علميه تاکید کردند: اگر رسانه‎ای امر به خوبی‎ها و نهی از بدی‎ها را فراموش و در مقابل، دوری از خوبی‎ها و روی آوردن به فساد را ترویج کند این رسانه به رسالت خود عمل نکرده است.

امام جمعه قم تصریح کردند: صاحب یک رسانه هیچ موقع جاخالی نمی‎دهد بلکه می‎ایستد و مقاومت می‎کند. رسانه نباید میدان را خالی کند تا دشمن نقش خود را بازی کند.

آیت الله حسینی‎بوشهری واقعیت گرایی، صداقت، راستی و درستی را از دیگر ویژگی های یک رسانه دانستند و اضافه کردند: برخی از صاحبان رسانه به صورت غیر واقعی در جامعه توقع ایجاد می کنند که این نیز از شأن و رسالت یک رسانه ی مطلوب به دور است.

Please publish modules in offcanvas position.