بهترين دعا در شب هاي قدر رهايي از آتش جهنم است 92/05/06

http://h-bushehri.ir/images/zaman/3.jpgآیت الله سيدهاشم حسيني بوشهري شنبه شب در مراسم شب قدر در مصلاي ساري فرمودند: شب هاي قدر، قلب ماه مبارك رمضان است و عبادت در آنها به مثابه عبادت در طول هزار ماه است.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري بيان داشتند: هر فردي كه در اين شب ها با خلوص قلب و تصميم قاطع توبه كند، علاوه بر آنكه دعايش مستجاب مي شود، موفقيت بزرگي را در اين شب هاي ارزشمند به دست آورده است.

ایشان افزودند: بارها در آيات و روايات نسبت به اهميت شب هاي قدر تاكيد شده و بزرگان دين به صراحت اعلام كرده اند كه در اين شب ها بايد بيدار ماند و احيا گرفت زيرا ليالي قدر فرصت رهايي از زنگارهايي است كه بر دل آدمي سايه افكنده است.

مدير حوزه هاي علميه كشور با استناد به حديثي از امام صادق (ع)، فرمودند: تقدير انسان در شب نوزدهم و حتمي شدن آن در شب بيست و يكم و امضاي آن در شب بيست و سوم رقم مي خورد.

ایشان با اشاره به دلايل نامگذاري سه شب نوزدهم، بيست يكم و بيست و سوم ماه رمضان به نام شب هاي قدر، افزودند: علت و ريشه نامگذاري اين سه شب از ماه رمضان به نام شب هاي قدر به اين دليل است كه تمامي مقدرات بندگان در طول سال در شب قدر مشخص و تعيين مي‌شود.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه دادند: راز سعادتمندي و نيكبختي انسان ها در شب قدر، عمل نيكي است كه به اختيار انجام مي دهند و با لطف و توجه ويژه پروردگار، بركت يافته و چند برابر مي شود.

Please publish modules in offcanvas position.