بهترین افراد کسی است که واجبات دینی را خوب انجام دهد.94/11/29

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/34343535/kccc6gb1r7kf539bnqtd.jpgمسئولین شهر و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه وحدتیه روز چهارشنبه مورخ 28 بهمن 94 ساعت 16:30 درحسینیه حضرت ابوالفضل با حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار امام جمعه محترم وحدتیه ضمن خوشامدگویی به نماینده خبرگان رهبری وجود حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری در استان بوشهر را مایه میاهات و افتخار دانست و گفت: ایشان از شخصیت های بی نظیر و ولایتمداری هستند که به فضل الهی وارد خبرگان رهبری خواهند شد.

سپس در ادامه این دیدار حضرت آیت الله حسینی بوشهری با ذکر حدیثی از امام سجاد(ع) پیرامون بهترین فرد، فرمود: خیرالناس کسی است که تابع امر الهی باشد و زندگی اش بر اساس رضایت خداوند و پایبند به واجبات دینی باشد و هم چنین در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته باشد.

ایشان هم چنین به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند و یادآور شدند: هفتم اسفند روز بسیار سرنوشت سازی است که افراد این فریضه دینی را همانند گذشته انجام خواهند داد و باعث سرافکندگی و خواری دشمنان خواهند شد.

آیت الله حسینی بوشهری در پاسخ به این سوال که چرا انتخابات تکلیف است، فرمودند: این انقلاب بر اساس رای مردم انجام شده است و اگر مردم با بنیانگذار انقلاب همراهی نمی کردند این انقلاب به پیروزی نمی رسید و در شرایط فعلی هم اجازه نخواهیم داد مقام معظم رهبری تنها بماند و با حضور شکوهمند خود چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات خبرگان نقشه دشمنان را در توطیه علیه کشور نقش بر آب خواهیم کرد.

Please publish modules in offcanvas position.