بیمه تکیه گاه بسیار مهمی برای افراد و خانواده هاست93/04/24

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/12030.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه در دیدار مسئولان تأمین اجتماعی استان قم با بیان این بیمه تکیه گاه بسیار مهمی برای افراد و خانواده هاست، خاطرنشان کردند: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در سازمان تأمین اجتماعی صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کردند: امروز طلاب رضایت خوبی از خدمات تأمین اجتماعی دارند و خوشبختانه فعالیت های قابل قبولی در این زمینه صورت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل پرونده سلامت برای طلاب جدید الورود، بیان داشتند: از فعالیت های ما در حوزه بهداشت، تشکیل پرونده سلامت برای طلاب جدید الورود است تا بتوانیم افراد سالمی را جذب حوزه های علمیه کنیم.

در ابتدای این دیدار، سید مجتبی موسوی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این اداره کل، گفت: 735 هزار نفر در استان قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی می باشند که 37 هزار نفر از آنان را طلاب تشکیل می دهند.

وی با اشاره به حضور طلاب و فضلای حوزه در شهرک پردیسان، ابراز داشت: انشاءالله تا هفته آینده شعبه ادواری تامین اجتماعی را در پردیسان راه اندازی خواهیم کرد.

در این دیدار همچنین دکتر داود علیمحمدی، مدیر درمان تامین اجتماعی ایتان قم نیز در سخنان کوتاهی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، به دنبال این هستیم که تا سال 1396 توریست درمانی را در قم راه اندازی کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اهمیت کار در بخش تأمین اجتماعی اضافه کردند: رئیس جمهور نیز توجه خاصی به مقوله سلامت دارند که این مناسب است.

Please publish modules in offcanvas position.