تاکيد مراجع وعلما برتداوم ارتباط حوزه و دانشگاه92/07/12

http://www.bushehri.net/images/0000/2/201354_0thShowPicture.jpgمراجع وعلما برلزوم ارتقا و تداوم ارتباط حوزه و دانشگاه براي و تعميق فرهنگ اسلامي و ديني و تربيت انسانهاي متخصص و متعهد و تحقق تحول در علوم انساني تاکيد کردند .
سرپرست وزارت علوم تحقيقات و فناوري  در  سفر به قم با آیت الله  نوري همداني ، آیت الله علوي گرگاني ،آیت الله حسيني بوشهري ، مديرحوزه هاي علميه کشور و آیت الله مقتدايي ديدار و گفتگو کردند.
آيت الله نوري همداني گفت: مسئوليت پاسخگويي به مشکلات و نيازهاي بشر امروز با حوزه و دانشگاه است.
آيت الله علوي گرگاني هم تاکيد کرد: بايد فرهنگ غرب از فضاي دانشگاهها زدوده و فرهنگ اسلامي که برترين فرهنگ است در ذهن دانشجويان جاي گيرد.

آیت الله حسيني بوشهري مدير حوزه هاي علميه کشور هم با بيان اينکه تفاهم نامه خوبي در گذشته بين حوزه و وزارت علوم امضا شده فرمودند: اگر اراده استواري براي تحقق مفاد اين تفاهم نامه باشد اهداف وحدت حوزه و دانشگاه و تحول در علوم انساني و اسلامي شدن فضاي دانشگاهها محقق خواهد شد.
آيت الله مقتدايي تربيت انسانهاي دانشمند و مهذب را يکي از رسالتهاي مهم و بسيار مشکل دانشگاهها بيان کرد که با توقيت ارتباط با حوزه امکان پذير مي شود.
سرپرست وزارت علوم هم در اين ديدارها اسلامي شدن دانشگاهها و تحول در علوم انساني را بدون کمک حوزه هاي علميه امکان پذير ندانست و گفت اين رسالت دانشگاه و حوزه است.
آقاي توفيقي بر تقويت زيرساختها و ارتباط سازمان يافته و مستمر با حوزه هاي علميه در موضوع اسلامي شدن دانشگاهها و تحول درعلوم انساني تاکيد کرد.
سرپرست وزارت علوم همچنين بر آمادگي اين وزارت براي عملياتي کردن مفاد تفاهم نامه همکاريهاي حوزه و دانشگاه تاکيد کرد.

Please publish modules in offcanvas position.