تاکيد ‌آيت‌الله ‌حسيني‌بوشهري بر توجه به پدافند غيرعامل‌94/04/05

http://bushehri.net/images/zamanmmm/12547%201.jpgمدير حوزه‌هاي علميه کشور اظهار کردند: جمهوري اسلامي ايران ويژگي‌هاي دارد که توجه به پدافند غير عامل را اجتناب ناپذير مي‌کند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در ديدار مديرکل پدافند غيرعامل استان قم با تقدير از خدمات صورت گرفته فرمودند:‌ پدافند غيرعامل مربوط به همه کشورهاست.

 ایشان بيان کردند:‌ جمهوري اسلامي ايران ويژگي‌هاي دارد که توجه به پدافند غير عامل را اجتناب‌ناپذير مي‌کند و آن هم به خاطر آرمان‌هايي است که به خاطر انقلاب اسلامي شکل گرفته است.

 مدير حوزه‌هاي علميه کشور افزودند: در سطح دنيا کشورهايي در حال محاربه مستمر با ما هستند که لازم است آحاد جامعه با مقوله پدافند غير عامل آشنا شده وبه آن عمل کنند.

 آيت‌الله حسيني بوشهري در ادامه بيان کردند: با اين شرايط ما بايد هر روز و هر ساعت در حال آماده‌باش بوده و برنامه‌هاي پيشگيرانه داشته باشيم.

 ایشان عنوان کردند: پدافند غير‌عامل يک برنامه سترگ و سنگين در حمايت از انقلاب و دستاوردهاي انقلاب بوده و پدافند غيرعامل حمايت از خون شهداء و تماميت ارضي کشور است. استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در پایان فرمودند: پدافند غير عامل نياز به توسعه و فراگيري در همه عرصه‌ها را دارد و همه آحاد جامعه بايد به عنوان اعضاي پدافند غير عامل باشند و اين برنامه به صورت جامع دنبال شود.

Please publish modules in offcanvas position.