تاکید مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور‌ بر مقابله جدی با انحرافات مهدوی 92/10/22

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2011.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور، برداشت های متفاوت از مقوله انتظار را از آسیب های عرصه مهدویت عنوان کردند و فرمودند: تفسیر های غلط و برداشت های نادرست از موضوع انتظار، باید به صورت جدی بررسی و تذکر داده شود. 

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، شب گذشته در مراسم جشن مهدی یاوران که به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزارشد، با بیان این که موضوع مهدویت و ظهور از مسائل بسیار مهم جهان اسلام به شمار می رود، فرمودند: هرموضوع مهم و ارزشمندی به تناسب عظمتی که دارد، به همان میزان دشمنانی نیز دارد و آسیب هایی متوجه آن می باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید برضرورت مقابله جدی با انحرافات عرصه مهدوی، تاکید کردند: مراکز حوزوی و موسسات فرهنگی که در زمینه مهدویت و تبلیغ و ترویج فرهنگ انتظار فعالیت دارند، باید به آسیب ها موجود نیز توجه داشته باشند و آنها را به مخاطبان گوشزد نمایند.

مدیر حوزه های علمیه کشور ، برداشت های متفاوت از مقوله انتظار را از آسیب های عرصه مهدویت عنوان کردند واظهار داشتند: تفسیر های غلط و برداشت های نادرست از موضوع انتظار، باید به صورت جدی بررسی و تذکر داده شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که باید درک صحیح از موضوع مهدویت برای جامعه تبیین و توضیح داده شود، بیان داشتند: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، جامعه ما عاشق فرهنگ مهدوی است و برای ترویج این مکتب از جان و دل مایه می گذارد.

 

Please publish modules in offcanvas position.