تبیین شود مسئله ظهور ادامه نهضت امام حسن(ع) است93/03/21

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/13.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشورطی سخنانی ابراز داشتند: باید برای گنگره امام حسن(ع) برنامه هایی تدوین شود که علاوه بر معرفی، جنبه ای تربیتی و تاثیر گذاری بالایی داشته باشد، همچنین خوب است به مسئله انتظار نیز اشاره ای شود تا همگان نسبت به فرزند ایشان حضرت صاحب الامر(عج) و مسئله ظهور دیدگاه روشنی پیدا کنند.

ایشان در ادامه به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) اشاره کردند وفرمودند: کسانی که به دنیا وابسته می‌شوند، نتیجه طبیعی اش این است که خوف آخرت از دل آن ها بیرون می رود و چنان در این عرصه تاخت و تاز می کنند که گویی هیچ باوری نسبت به آخرت ندارند و هیچ نشانه ای را در این رابطه قبول ندارند.

عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین بیان داشتند: کسی که اعتقادش را نسبت به آخرت از دست بدهد دیگر دلش شکسته نمی شود، به فکر فرو نمی رود و کاری برای آخرتش نمی کند و در واقع بنده دنیا می شود.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کردند: کسانی که حرص و آزشان به دنیا زیاد شده و لذات شهوات دنیایی برایشان جاذبه پیدا می کند، با آخرت فاصله پیدا می کنند و برخلاف میل باطنی شان به مطلوب دنیایی هم نمی رسند.

Please publish modules in offcanvas position.