تجدید میثاق با مقام معظم رهبری92/10/20

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476432968750.jpgخطیب نماز جمعه امروز قم حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  به دیدار هر ساله هزاران نفر از مردم قم با مقام معظم رهبری در سالروز قیام خونین 19 دی اشاره کردند و از مقام معظم رهبری و نیز همه دست اندرکارانی که این زمینه را برای دیدار مردم با رهبری فراهم کردند، تشکر کردند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار ایمان، عمل صالج، بصیرت و استقامت را عامل پیروزی دانستند و فرمودند که هر جا این چهار عامل پدیدار شود، پیروزی قطعی است.

ایشان اظهار کردند: رهبری به نگاه درون زا خیلی تاکید کردند و اگر قرار بود ما نگاه برون زا داشته باشیم به پیروزی نمی رسیدیم و از بلوک غرب رها و به بلوک شرق وابسته می شدیم. ایشان فرمودند هر کس می خواهد از حقوق بشر سخن بگوید آمریکا حق ندارد از حقوق بشر سخن بگوید.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه فرمودند: اگر ملت و مسئولان ایران وارد مذاکره شدند نه اینکه به علامت تسلیم دستانشان را بالا بردند این ملت روی پای خود ایستاده است و دشمنان دچار خیالبافی نشوند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به فضای پرالتهاب عراق اشاره کردند وبیان داشتند: افرادی توسط برخی از کشورهای منطقه تجلیل می شوند تا مسلمانان را بکشند ما به این کشورها نصیحت می کنیم که از این کار دست بکشند و چه بسا تروریست ها روزی علیه خود آنها دست به اسلحه ببرند.

Please publish modules in offcanvas position.