تحقق شعار سبک زندگی قرآنی، هدف ارزشمند نمایشگاه قرآن است 92/05/06

http://h-bushehri.ir/images/01/bazdid-az-namayeshgah/21_162531.jpgمعاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضرت آیت الله  سیدهاشم حسینی بوشهری با اشاره به نقش نمایشگاه قرآن در پیشبرد اهداف خود و تبیین آموزه‌های قرآنی و دینی به خبرنگار یکی از خبرگزاری ها فرمودند: نمایشگاه قرآن فرصت مغتنم برای ترویج آموزه‌های قرآنی و اسلامی بوده که در راستای تحقق شعار سبک زندگی کنونی جامعه توانمندی های خود را عرضه می کند.

ایشان افزودند: نمایشگاه بین‌المللی قرآن ظرفیتی برای آشنایی نسل جوان، خانواده و آحاد مردم  با تحولات حوزه قرآنی کشور و جهان فراهم می‌سازد که می‌تواند در  قالب کتاب، نرم افزار و سایر محصولات فرهنگی با محوریت شعار سبک زندگی اسلامی و قرآنی عرضه شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حضور بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن تصریح کردند: بخش حوزوی نمایشگاه قرآن که با عنوان مدینه‌العلم در حال فعالیت است توانمندی‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور را در فضای موجود به تصویر می‌کشد که باید برخی فعالیت‌ها در اولویت‌های بالاتری قرار گیرد تا نماینده حرکت‌های پاینده حوزوی شوند.

 

همچنین ارایه آخرین دستاوردهای مرکز مطالعات پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه قم منشأ بسیاری از کارهای بزرگ بوده است که به همت شورای عالی حوزه راه‌اندازی شده است. انتشار کتب و نرم‌افزارهای متعدد تنها بخشی از توانمندی‌های این مرکز بوده که در نمایشگاه قرآن برای عرضه بازدیدکنندگان ارایه شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کردند: تلاش‌های خوبی در عرصه پاسخ به شبهات دینی صورت گرفته که نباید به این سطح بسنده کرد.

Please publish modules in offcanvas position.