ترورهای کینه توزانه گسترش انقلاب اسلامی را متوقف نمی‌کند92/09/02

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/booshehri.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند انقلاب اسلامی ایران که برای نشر فرهنگ و آموزه های حیات بخش اسلام ناب در سطح جهان آغاز شده با این ترورهای کینه توزانه از حرکت باز نخواهد ایستاد.
حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در بیانیه‌ای، با محکوم کردن اقدامات تروریستی در لبنان و شهادت شهروندان ایرانی و لبنانی، اظهار کردند: دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند انقلاب اسلامی ایران که برای نشر فرهنگ و آموزه‌های حیات بخش اسلام ناب در سطح جهان آغاز شده با این ترورهای کینه توزانه از حرکت بازنخواهد ایستاد.

در این بیانیه آمده است: با کمال تاسف بار دیگر تروریست‌های وابسته به نظام سلطه که دشمنان واقعی اقتدار، امنیت و وحدت امت اسلامی هستند، جنایت دیگری را رقم زدند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرده اند: حوزه‌های علمیه ضمن محکوم کردن این حرکت ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از مومنان و افراد غیرنظامی به ویژه روحانی مجاهد حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم انصاری را که سال‌ها در سنگر اعتلای فرهنگ و معارف اصیل اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام در ایرانِ اسلامی و دیگر کشورها خالصانه تلاش می‌کرد به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرده اند: دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند انقلاب اسلامی ایران که برای نشر فرهنگ و آموزه‌های حیات بخش اسلام ناب در سطح جهان آغاز شده و فرزندان تربیت شده حوزه‌های علمیه پرچمداران نشر آن در کشورها شده‌اند با این ترورهای کینه توزانه از حرکت بازنخواهند ایستاد، بلکه خون این شهیدان مردم ما را مصمم‌تر خواهد ساخت.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزوده اند: اینجانب برای آن شهید بزرگوار و دیگر شهیدان مظلوم علوّ درجات و برای بازماندگان آن صبر و اجر طلب می‌کنم.

Please publish modules in offcanvas position.