تروریست نامیدن حزب‌الله مقاوم و قهرمان ننگ است92/05/04

http://h-bushehri.ir/images/namazjome/IMAGE635092476395937500.jpgامام جمعه قم حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن نام حزب الله در لیست گروه‌های تروریستی، فرمودند: تروریست خواندن حزب‌الله مقاوم و قهرمان که در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کرده، ننگی برای اتحادیه اروپا است.

 آیت الله  حسینی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی‌(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به حوادث تأسف‌بار کشور مصر، دعوت مردم این کشور به حضور در راهپیمایی از سوی وزیر دفاع دولت موقت و اخوان‌المسلمین را نگران‌کننده خواندند.
 
ایشان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل پشت پرده این اقدامات و توطئه‌ها هستند و می‌خواهند سرنوشت کشور مصر را نیز همانند کشور سوریه کنند، از مردم مصر خواستند تا با برقراری انس و الفت بیشتر بین خود و حفظ وحدت از اقدامات دشمن شادکن پرهیز کنند.
ایشان با بیان اینکه مردم از کارنامه سنگین و سیاه مدعیان دفاع از حقوق بشر آگاهی کامل دارند، سخنان اخیر سیدحسن نصرالله و مقاومت را خاری در چشم صهیونیست‌ها خواندند و اظهار کردند: ملت‌ها شما را می‌شناسند، دست از این توطئه‌ها و اقدامات بردارید و بدانید که شکست شما قطعی است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور  همچنین با اشاره به دیدار مسؤولان نظام با رهبر معظم انقلاب فرمودند: رهبری معظم در این دیدار فرمودند جهت‌گیری‌ دولت‌ها در نظام باید بر اساس قرائت امام باشد و قرائت امام روشن بوده و نیاز به توضیح و تحلیل ندارد.
 
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم  با بیان اینکه جابه‌جایی مسؤولیت‌ها در نظام اسلامی فرصت است، ابراز امیدواری کردند: همان گونه که در حماسه سیاسی سربلند شدیم در حماسه اقتصادی نیز بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.
 
ایشان با اشاره به سخن برخی که از مذاکره با آمریکا و اروپا دم می‌زنند، فرمودند: رهبری فرمودند ما از تعامل با دنیا پرهیز نداریم ولی کسانی که در این زمینه خیز بردارند ابتدا دشمن را شناسایی کنند و ببینند که آیا با کسانی که هر روز تهدیدها را تشدید می‌کنند می‌توان مذاکره کرد.

Please publish modules in offcanvas position.