تسلیت مدیر حوزه های علمیه کشور به مردم کرمانشاه 93/03/07

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2025.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور، در پیامی، درگذشت آیت الله زرندی، نماینده فقید مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند. 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال عالم ربانی، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی، نماینده فقید مردم غیور استان  کرمانشاه، خاطرنشان کردند: آن عالم که از ستاره‌های درخشان علم، عمل، اخلاق و ادب و جهاد فی سبیل‌الله بود، در طول دوران عمر با برکت خود در سنگر نمایندگی مردم سرافراز استان غیور کرمانشاه در مجلس خبرگان و امامت جمعه، خدمات سترگ ماندگاری ارائه نمود که به یقین در یاد و خاطر مردم پرتلاش آن سامان خواهد ماند.

متن پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه کشوردر پی می آید:

بسم الله الرحم الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

خبر ارتحال عالم ربانی و مدافع مقام ولایت ائمه‌(ع) حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی موجب تاثیر و تاسف گردید.

آن عالم که از ستاره‌های درخشان علم و عمل و اخلاق و ادب و جهاد فی سبیل‌الله بود، در طول دوران عمر با برکت خود در سنگر نمایندگی مردم سرافراز استان غیور کرمانشاه در مجلس خبرگان و امامت جمعه، خدمات سترگ ماندگاری ارائه نمود که به یقین در یاد و خاطر مردم پرتلاش آن سامان خواهد ماند.

این جانب فقدان این فقیه مجاهد را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا‌، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید تسلیت گفته و برای روح بلند ایشان ترفیع درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید هاشم حسینی ‌بوشهری

مدیر حوزه‌های علمیه

 

Please publish modules in offcanvas position.