تشویق ولنگاران فرهنگی خلاف انتظار نظام، مردم و رهبری است95/05/13

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/11459_thumbzoom.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» فرمودند: خیلی از کسانی که بر ناهنجاری فرهنگی دامن می زنند در برخی جاها مورد تشویق قرار می گیرند که دقیقا خلاف انتظار نظام اسلامی و مردم متدین و در رأس همه این ها امام خامنه ای است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها، ضمن انتقاد از اوضاع ولنگار فرهنگی و بی توجهی مسئولان نسبت به هشدارهای امام خامنه ای بیان کردند: تأکیدات رهبر انقلاب نسبت به شبیخون و ناتوی فرهنگی از سال های قبل مطرح بوده و دغدغه جدی ایشان است.

ایشان با بیان این مطلب که بیانات رهبری برگرفته از دید تیز بین ایشان است، عنوان کردند: زمانی که خیلی ها با ناباوری نسبت به هشدارهای ایشان برخورد می کردند، رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‎بان بیدار و تیزبین معضلات فرهنگی جامعه ما را رصد می کردند.

شاید آخرین تعبیر رهبر معظم انقلاب بحث ولنگاری فرهنگی است و روز به روز شاهد هستیم که دستگاه هایی که باید دغدغه فرهنگی داشته باشند کمتر به این مقوله می پردازند و حتی خیلی از کسانی که بر این ناهنجاری فرهنگی دامن می زنند در برخی جاها مورد تشویق قرار می گیرند که دقیقا خلاف انتظار نظام اسلامی و مردم متدین و در رأس همه این ها امام خامنه ای است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: فضایی که در جامعه احساس می شود این طور است که متأسفانه بخشی از عموم مردم و تصمیم گیرندگان و تصمیم سازان به موضوع ولنگاری فرهنگی دامن می زنند لذا باید تذکرات مقام رهبری را همه مسئولان، مردم و متولیان فرهنگی جدی بگیرند.

Please publish modules in offcanvas position.