تقدير آيت الله حسيني بوشهري از برپايي نماز جماعت نوروزي95/01/18

http://bushehri.net/images/0bushehri/_____4_20130713_1277233556.jpgمدير حوزه هاي علميه گفت: تلاشهاي شهرداري قم در سطح بوستان ها خصوصا نوروز امسال در برپايي نماز جماعت و ساماندهي شهر قابل تقدير بود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در

مجلس خبرگان رهبري در ديدار شهردار، معاونين و مديران شهري قم، با بيان اينكه گزارش‌هاي عملكرد شهرداري خوشحال كننده است، خطاب به دكتر سقائيان نژاد فرمودند: در زمان ورود شما به شهرداري قم شرايط مالي، عمراني و برنامه ريزي شهر نگران كننده بود و شما با تجربه خوبي كه در شهرداري اصفهان داشتيد، هضم مسايل و مشكلات براي شما آسان تر جلوه مي كرد و امروز مي بينيم كه با حضور همكاران با دانش و فعال شما در شهر اقدامات قابل توجهي شكل گرفته است.

ایشان با تاكيد بر توجه به اولويت بندي اقدامات مختلف در شهر و نگاه جامع به تدوين برنامه ها و فعاليت ها، تصريح كردند: يكسري كارها در شهر قم اولويت ويژه دارد و روزانه بايد به آنها توجه شود، كارهايي در گذشته انجام شده اما با نگاه جامع در خصوص آنها عمل نشده است؛ البته تلاش هاي خوبي انجام شده بود اما همسونگر فعاليت نكرده بودند كه بايد اين نگاه در شهر تقويت شود.

مدير حوزه هاي علميه کشور با اشاره به جايگاه و ظرفيت هاي ويژه شهر قم، خاطرنشان كردند: قم ويژگي‌هاي خاص خود را دارد به طوري كه هر طرح و برنامه اي اگر بدون ملاحظه اين ويژگي ها باشد به نتيجه نخواهد رسيد.

ایشان با توجه به جايگاه حوزه، مراجع عظام تقليد، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران را مورد تاكيد قرار دادند و فرمودند: برخي ويژگي هاي قم حتي در مشهد هم وجود ندارد كه بايد اين امر مورد توجه باشد.

ایشان همكاري حوزه براي تدوين برنامه قم را مورد تاكيد قرار دادند و با اشاره به خدمات نوروزي شهرداري قم، فرمودند: بايد تشكر ويژه از خدمات ايام نوروزشهرداري به خصوص توجه ويژه شهرداري به اقامه و ترويج نماز در بوستان ها داشته باشم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بيان اينكه عمده خدمات در ايام نوروز روي دوش شهرداري است، خاطرنشان كردند: امسال كار مثبتي در بوستان ها صورت گرفت و در فضاي شهر هم خدمات و حضور شهرداري محسوس بود كه ضروري است با همين نگاه خدمات ملموس باشد و حضور شهرداري در شهر چشمگير باشد.

Please publish modules in offcanvas position.