تقدير از پاسخ قاطع وزير امور خارجه به سخنان اخير اوباما94/05/16

http://bushehri.net/images/namazjome/521%206.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه این هفته قم با بيان اینکه توافق، پايان کار نيست، فرمودند: اخيراً دولتمردان آمريکايي براي رضايت مجلس سنا و رژيم اشغالگر قدس دست به تلاش‌هايي زده‌اند که در نوع خود قابل ملاحظه و توجه است.

ایشان با انتقاد شديد از اظهارات نسنجيده اوباما عليه ملت ايران، عنوان کردند: در چند روز گذشته برخي از دولتمردان غربي بداخلاقي و هجمه‌هاي نامربوطي را عليه ملت ايران به راه انداخته‌اند که خوشبختانه وزير امور خارجه کشورمان پاسخ متقن و محکمي را به اظهارات نسنجيده اوباما داده است که بايد از اين موضع رسمي تقدير کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه هيئت‌هايي که بعد از توافق وارد ايران مي‌شوند بايد پروتکل‌هاي بين‌المللي را رعايت کنند، بیان کردند: متأسفانه شاهد اين هستيم که برخي از اين هيئت‌ها حرکات و سکنات جلف و دور از شأن ملت ايران انجام مي‌دهند که بايد جلوي اين ذوق‌زدگي بي معني را گرفت.

ایشان با تأکيد بر اينکه استکبار جهاني سال‎هاست که با زبان تهديد و تحقير عليه ملت ايران جبهه گرفته‌اند، بیان داشتند: واقعاً چرا اين‌ها از اين همه اشتباه درس عبرت نمي‌گيرند و نمي‌دانند که اين ملت زير بار هيچ زور و تهديدي نمي‌رود.

آيت الله حسيني بوشهري با بيان اينکه ملت ايران تنها با زبان تکريم و احترام طرف مقابل را مي‌پذيرد، اظهار داشتند: دشمنان نظام بدانند اگر روزي دوباره بخواهند ما را وادار به جنگ و مقابله کنند تنها نتيجه مشخص و معلوم آن پشيماني مطلق براي اردوگاه دشمن خواهد بود.

Please publish modules in offcanvas position.