تقدیر از برگزاری باشکوه و کم نظیر راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان94/08/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476395937500.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در خطبه های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان فرمودند: به تعبیر برخی از کارشناسان نه تنها در قم بلکه در سراسر کشور این حضور دانشجویی و دانش آموزی در طول سه دهه کم نظیر بوده است.

امام جمعه قم با بیان این که مردم ایران هوشیار هستند، ابراز داشتند: اگرچه امروز مسأله برجام مطرح شده و به ظاهر با مجموعه1+5 توافق صورت گرفته اما هوشمندی و هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت ملت سبب شد تا مردم در میدان حضور پیدا کرده و اعلام کنند که مبارزه با استکبار پشتوانه قرآنی، عقلانی دارد و تجربه تاریخی می گوید که نباید خوش خیال باشیم.

ایشان عنوان کردند: با خوش خیالی نمی توان کاری را به پیش برد، تجربه تاریخی نشان می دهد مصدق روزی دچار خوش خیالی شد و به آمریکا تکیه کرد و همین سبب شد تا کودتای 28 مرداد علیه وی به راه بیفتد، تا روزی که یقین پیدا نکنیم دشمن کینه توز دست از دشمنی بر نداشته پرونده مقابله با استکبار همچنان در کشور مفتوح است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسائل منطقه ای خاطرنشان کردند: وزیرخارجه ایران در اجلاس وین که درباره سوریه تشکیل شده بود شرکت کرد، سخن جمهوری اسلامی همواره در همه جا منطقی است؛ خوشبختانه خروجی اجلاسیه اکثرا دیدگاه هایی بود که ایران مطرح کرده بود.

ایشان اضافه کردند: دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران عبارت از حفظ تمامیت ارضی سوریه، عدم حق دخالت قدرت های خارج از منطقه در مسائل منطقه ای، برگزاری انتخابات آزاد و عدم تجهیز گروه های تروریستی و تکفیری است؛ کسانی در یمن جنایت می آفرینند و پول خود را در اختیار تروریست ها قرار می دهند سیاست یک بام و دو هوا را دنبال می کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که می گویند در یمن رییس جمهور مستعفی آنان را دعوت کرده است، بیان داشتند: رییس جمهور یمن استعفا داده اما در سوریه رییس جمهور قانونی وجود دارد که می گوید تروریست ها نباید تجهیز شوند اما این کشورها بدون توجه به تجهیز و حمایت خود ادامه می دهند.

Please publish modules in offcanvas position.