تلاش‌های مذبوحانه‌ای در جهت تطهیر منافقین انجام می‌شود/ امروز دشمن از برد موشک‌های ما می‌ترسد95/06/13

http://bushehri.net/images/namazjome/82018373-70621460.jpgامام جمعه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه که در مصلای قدس قم برگزار شد، بیان داشتند: این روزها چه در داخل و چه در خارج از کشور، تلاش‌هایی در جهت تطهیر منافقین انجام می‌شود، گرچه این تلاش‌ها مذبوحانه است، اما می‌خواهند چهره نظام و امام راحل (ره) را مخدوش کنند.

ایشان با اشاره به این که 17 هزار شهید ترور توسط منافقین در ایران به شهادت رسیدند، تأکید کردند: منافقین شخصیت‌های بزرگ و ائمه جمعه را ترور کردند و به پیر و جوان رحم نکردند، اما امروز عده ای برای آنها کف می‌زنند و ما خیرخواهانه هشدار می‌دهیم که این کار شما نه به نفع دنیا و نه به نفع عقبای شماست.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع در سال‌های اخیر، عنوان کردند: اخیرا وزارت دفاع نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشگران به نمایش گذاشت و مقام معظم رهبری (مدظله) به مدت دو ساعت از این نمایشگاه بازدید کردند.

آثار تولیدی در عرصه فناوری، تسهیلات دفاعی، سامانه‌های راداری و پیشرفت‌های ماهواره ای و انواع موشک‌ها را که نشانه عزم و اراده و توانمندی جمهوری اسلامی بود به نمایش گذاشتند.

امروز اگر در کشور سپر امنیتی مشاهده می‌کنیم، در سایه سه مسأله کلیدی و اساسی است که در کشور ما وجود دارد، اولین مسأله به روحیه دینی و انقلابی مردم بر می‌گردد و سپر امنیتی کشور مرهون روحیه دینی و انقلابی مردم است.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: سازمان‌های نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از دیگر سپرهای امنیتی کشور هستند.

امروز تجهیزات دفاعی ایران نسبت به تجهیزات دوران 8 سال دفاع مقدس بسیار افزایش یافته است، امروز کشور ما رشد کرده است و این به معنای استقلال و خود کفایی کشور است.

ایران در پرتوی شجاعت سربازان بی ادعایش، قدم‌های ارزشمندی برداشته است، امروز دشمن از برد موشک‌های ما و موشک‌های زیردریایی ما می‌ترسد، ملت ما این توان را دارد که به موازات پیشرفت در صنایع دفاعی در رابطه با اقتصاد و فرهنگ گام‌های لازم را بردارد. 

شعار «ما می‌توانیم» شعار حقی است که امروز تجلی پیدا کرده است بنابراین در فرهنگ و اقتصاد می‌توانیم و این ملت، ملت توانا، رشید و رشد یافته ای است.

Please publish modules in offcanvas position.