تمام کارها باید رنگ و بوی الهی بگیرد 93/01/04

http://bushehri.net/images/32000.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تاکید بر انجام کارها برای رضای خداوند و اهل بیت(ع) اظهار داشتند: تمام کارها باید رنگ و بوی الهی بگیرد. 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز  در ادامه سفر نوروزی  خود به استان بوشهر،  در نشست با شوراهای اسلامی شهرستان جم که در محل بخشداری  شهر ریز برگزار شد، طی سخنانی  اظهار داشتند: در آغاز سال جدید تصمیم گرفتم که سفر دوره ای خود را از جنوب استان بوشهر شروع کنم و در تمام شهرستان‌های استان مردم را ملاقات کنم و تا حدامکان زبان گویای مسائل و مشکلات مردم در استان و کشور باشم.

ایشان در بخش دیگری از سخنرانی خود خطاب به شوراها بیان داشتند: در این دنیا هرکار و تلاشی که انجام می دهید فقط این نکته را بدانید تمام کارهای ریز و درشت شما در محضر و منظر خدا، اهل بیت عصمت و طهارت و رسول خداست بنابراین آنچه مهم است که باید بدانیم در صحبت‌ها و اقداماتمان ناظر داریم و این ناظران به ما نمره می دهند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: همان طور که در روایات ما آمده است، فردای قیامت از افراد متمکن مالی سوال می کنند که مالتان را چگونه  مصرف کردید و از کسانی که خداوند آبرویی هم داده سوال می کنند که از این آبرویتان چگونه استفاده کردید؟

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: خداوند متعال به ما آبرویی داده است و بنابراین سخن خیری که باعث حل مشکلات از زبان ما جاری شود، مطمئن باشید که ما امانت‌داری می‌کنیم و نکته نظرات شما هم به مرکز استان و هم به جاهای دیگر که نیاز باشد منتقل خواهیم کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم پیرامون  برپایی نماز جمعه در شهر ریز خاطرنشان ساختند: بنده پیگیری هایی پیرامون این موضوع انجام داده ام و مشکل به خود شهرریز و انارستان برمی‌گردد که امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان این شهر حل شود.

Please publish modules in offcanvas position.