توجه به چهره ديني شهر مقدس قم ضروري است94/01/18

http://bushehri.net/images/0000/2/1/1428348288g2_gall.jpgحضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر مقدس قم 17فرودین 1394 در ديدار سرپرست شهرداري قم توجه طی سخنانی چهره ديني شهر مقدس قم را ضروري دانستند و تصريح کردند: از هر شهري انتظاري است و از شهر قم انتظار خاص؛ چرا که مسافران با ديدگاه‎هاي گوناگون وارد اين شهر شده و بايد به چهره اين شهر توجه کرد؛ البته در سال‎هاي اخير شاهد رشد خوبي در مبلمان شهري هستيم؛ ولي بايد بيشتر کار شود.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور در ادامه افزودند: بايد نگاه همخوان و هم افزا در چهره و مبلمان شهري وجود داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم  با بيان اين مطلب که بهترين ارزياب خود مردم هستند، فرمودند: رضايت مردم، رضايت خداست؛ پس بايد به نحوي کار کرد تا مردم راضي باشند.

عضو خبرگان رهبري در بخش ديگر از سخنان خود بر برنامه ريزي در شهرداري تأکيد کردند و بیان کردند: نبايد در فعاليت هاي خود دچار روزمره‎گي شد؛ چراکه مضرات بسياري در پي دارد.

امام جمعه قم ابراز داشتند: کم آبي يکي از معضلات شهر مقدس قم است که بايد توجه ويژه به آن شود.

آيت الله حسيني بوشهري صرفه جويي در هزينه‎ها را بسيار مهم دانستند و فرمودند: هنر در بالابردن کارآيي و صرفه جويي در هزينه هاست؛ چراکه کشور با مشکلات مالي روبروست و بايد به بهترين وجه از بيت المال هزينه کرد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پايان تأکيد کردند: بايد جايگاه ويژه‎اي براي انتقادات و پيشنهادات در نظر بگيريد؛ چراکه فکر افراد هر قدر که بالنده باشد؛ ولي محدود است؛ پس بايد از فکر ديگران نيز استفاده کرد.

Please publish modules in offcanvas position.