توجه مسئولان به سخنان رهبری مشکلات جامعه را برطرف می‌کند11/09/08

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2051.jpegمدیر حوزه‎های علمیه کشور با بیان اینکه اگر چه تحریم‎ها و کار شکنی‎هایِ غربی‎ها، مشکلاتی برای مردم و کشور به وجود آورده است فرمودند: همین تحریم، موجب پرورش و به شکوفایی رسیدن استعدادهای جوانان و دانشمندان زیادی شد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» دیروز در دیدار مهدی صفاری‎ نیا رئیس پارک فناوری پردیس که در دفتر مدیر حوزه‎های علیمه برگزار شد بیان کردند: سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در زمینه‎های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی راهکار مناسب و جدید برای پیشرفت علمی  کشور به شمار می‎رود.

 عضو خبرگان رهبری با تأکید برتوجه مسئولین نظام به بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب افزودند: توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، قطعاً بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد و راهکاری برای دانشنمدان علمی خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه آینده درخشان نظام و انقلاب با وجود دانشمندان مومن و متعهد رقم می‎خورد، اظهارداشتند: دانشمندان علمی کشور مایه امید، عزت، سربلندی و سرافرازی کشور و مردم می‎باشند. بنابراین حفظ این اقتدار لازم و ضروری است.

 مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مسؤلین نظام باید امید را به جامعه تلقین کنند و یأس و نامیدی را از مردم بزدایند، خاطر نشان ساختند: امید دادن به مردم یک نوع دلگرمی به نظام و آرمان‎های انقلاب است و موجب شکوفایی و رشد کشور خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری وجود دانشمندان، نخبگان و پیشرفت های علمی در زمینه‎های مختلف هسته‎ای و پزشکی را نمونه‎ای از امید در کشور دانستند و افزودند: جای شکر است که با وجود این همه تحریم‎ها، توانسته‎ایم در زمینه‎های مختلف، پیشرفت علمی مناسب، داشته باشیم و دانشمندان خوبی تربیت کنیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر چه تحریم‎ها و کار شکنی‎هایِ غربی‎ها، مشکلاتی برای مردم و کشور به وجود آورده است؛ ولی همین تحریم، موجب شده تا کشور به علم و داشته‎های علمی خود تکیه کند و موجب پرورش استعدادهای جوانان شود و از همین  طریق دانشمندان زیادی  به شکوفایی برسند.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور در پایان اظهار داشتند: مردم باید از عملکرد و پیشرفت‎های علمی دانشمندان اطلاع داشته باشند؛ زیرا همین عاملی می‎شود تا مردم با دلگرمی به نظام، انقلاب و مسئولین امیدوار شوند.

Please publish modules in offcanvas position.