توسط آيت الله حسيني بوشهري: برنا مه هاي اجلاسيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم تشريح شد92/12/08

http://bushehri.net/images/n00088964-b.JPGدبير ششمين اجلاسيه منطقه اي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در نشست خبري در شيراز برنامه هاي اين اجلاسيه را اعلام کردند.
حضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري در ابتداي اين نشست فرمودند: جامعه مدرسين به عنوان يک نهاد ديرپا بيش از نيم قرن مجاهدت در راه اعتلاي اسلام و پيروزي انقلاب اسلامي داشته است که همه اين تلاش ها مرهون عالمان و فقهاي بزرگي بوده است که عضو اين تشکل بوده اند.
    عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري عنوان داشتند: آرمان هاي اعضاي جامعه مدرسين در ابتدا اصلاح امور حوزه هاي علميه و مسائل درون سازماني روحانيت بوده است و در همين راستا به نهضت امام خميني و پيروزي انقلاب وصل شد.
    مدير حوزه هاي علميه به برنامه هاي مختلف جامعه مدرسين اشاره کردند و ادامه دادند: جامعه مدرسين وظيفه خود مي داند به امور مهم حوزه هاي علميه و مسائل ديني، فرهنگي و اجتماعي کشور توجه جدي داشته باشد و براي تحقق اين مهم اجلاسيه هاي مختلف کشوري و منطقه اي برگزار کرده است.معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم خاطرنشان کردند: پس از برگزاري پنج اجلاسيه موفق در مناطق مختلف کشور، شاهد برگزاري ششمين اجلاسيه در استان فارس و با همکاري و مشارکت استان هاي هرمزگان و بوشهر هستيم.
ایشان  به تشريح برنامه هاي 2 روزه اين اجلاس پرداختند وفرمودند: با مطالعات مختلفي که از ماه هاي قبل در اين سه استان انجام شده است، مسائل، مشکلات و راهکارهاي مسائل ديني، فرهنگي، اجتماعي و حوزوي مشخص شده است و در قالب سه کميسيون روحانيت و حوزه هاي علميه، سياسي اجتماعي و فرهنگي تبليغي با حضور نخبگان و چهره هاي شاخص اين سه استان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
    ایشان تاکيد کردند: مصوبات نهايي اين اجلاسيه براي اطلاع مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد خدمت آنان تقديم خواهد شد.

 

Please publish modules in offcanvas position.