تکریم شهدای گمنام از مهمترین وظایف آحاد مردم است 92/11/25

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634595499777812500.jpgحضرت  آیت‌الله حسینی‌بوشهری رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري طی سخنانی بیان داشتند: ما باید برای کلام الهی درباره جایگاه شهید که درچند آیه قرآن مجید به صراحت به آن اشاره شده به شهدای گرانمایه خود ارج نهیم وآنها را تکریم کنیم.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرنقدر اظهار کردند: شهدای گمنام در واقع گمنام نیستند بلکه ما غافل وگمنامیم وآنها نزد فرشتگان واولیای الهی می‌درخشند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گلزارشهدای گمنام سبب نورانی شدن معنویت جامعه شده است خاطرنشان کردند: وجود مزارهای شهدای گمنام درجای جای میهن اسلامی از جمله مزار دو شهید گمنام در گناوه سبب شده تا فضا ونور معنویت جامعه را فراگیرد .

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که تکریم شهدا پیروی از دستورات الهی است افزودند: ما باید برای کلام الهی درباره جایگاه شهید که درچند آیه قرآن مجید به صراحت به آن اشاره شده به شهدای گرانمایه خود ارج نهیم وآنها را تکریم کنیم.

ایشان با بیان اینکه میزبانی شهدای گمنام افتخار ملت ایران است تصریح کردند: میزبانی مزار مطهر شهدای گمنام افتخار بزرگی برای ملت ایران در جای جای این میهن اسلامی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا نزد ایزدمنان روزی می‌برند تصریح کردند:  شهدا پروردگار در ناز ونعمت به سر می برد و آیین ویژه شهدا درواقع تکریم کلام وحی الهی است.

Please publish modules in offcanvas position.