جایگاه تعاون هنوز بین مردم و مسئولین شناخته نشده است95/06/11

http://bushehri.net/images/0bushehri/za%2018.jpgمعاون جامعه مدرسین فرمودند: جایگاه تعاون هنوز بین مردم و مسئولین شناخته نشده و لازم است، تعاونی‎ها شناسنامه‎دار شوند و کسانی که در این عرصه فعالیت می‎کنند کار خود را به درستی انجام دهند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز در دیدار با مدیران اداره کار و تعاون  استان قم، به روایتی از امام جواد(ع) اشاره کردند و افزودند: توفیق الهی داشتن، قبول نصیحت از دیگران و به کار بستن آن و رسیدگی به امورات خود در پیچ و خم های زندگی سه ویژگی مومن است.

امام جمعه قم اظهار داشتند: اگر انسان در هر جایگاهی که  قرار دارد خود را مسئول بداند و برای اعتلای نظام و جامعه تلاش کند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

ایشان اظهار داشتند: اداره کار و تعاون، ظرفیت خوبی برای اشتغال است و باید در این عرصه حمایت های لازم صورت گیرد و به درستی به مدیریت آن پرداخته شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای تعاون ظرفیت سازی نکرده ایم فرمودند: حقیقتا جای کار در این عرصه بسیار زیاد است و باید به اندازه نام تعاون به آن بها داده شود.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: در قم ظرفیت های خوبی برای بخش تعاون وجود دارد و باید حمایت های لازم از این بخش صورت گیرد؛ چرا که حمایت باعث برکات خوبی خواهد شد.

امام جمعه قم اظهار داشتند: جایگاه تعاون هنوز بین مردم و مسئولین شناخته نشده و لازم است، تعاونی ها شناسنامه دار شوند و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند به درستی به انجام کار خود بپردازند.

Please publish modules in offcanvas position.