جمعیت ۲۰ میلیونی در کربلا قابل مقایسه با هیچ مراسمی در جهان نیست94/09/22

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%202.jpgعضو مجلس خبرگان رهبری فرمودند: پیاده‌روی ۲۰ میلیون نفری مسلمانان در صفوفی به هم فشرده که نشان از عشق به ائمه اطهار(ع) است اقتدار و صلابت مسلمانان را آشکار کرد و چنین جمعیتی در هیچ کجای جهان با این مراسم قابل مقایسه نیست.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در جمع سوگواران امام رضا(ع) در امامزاده شاهزاده ابراهیم دشتستان با قدردانی از حضور حماسی مردم دشتستان در پیاده‌روی ولایت اظهار داشتند: سیل جمعیت ولایت‌مدار در این مراسم پیاده‌روی که نشان از شور و شعور بالای شیعیان است رمز و راز علاقه به ائمه اطهار(ع) است.

ایشان با بیان اینکه حضور بیش از 70 هزار نفر در مراسم پیاده‌روی ولایت در دشتستان نشان از عشق پایدار مردم ولایت‌مدار به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) است افزودند: حرکت با انگیزه شما مردم ولایت‌مدار در پیاده‌روی ولایت ارادت شما را به این خاندان نشان می‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت امامان بر‌ اساس حق طلبی و عدالت خواهی است افزودند: امامان معصوم(ع) تمام حرکت‌های خود را در راستای ظلم ستیزی و اصلاح جامعه انجام داده‌اند و این حضور نشان از ادامه راه آن امامان بزرگوار است.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه حضور ولایت‌مداران در مراسم پیاده‌روی ولایت به نفع خودتان است بیان کردند: کسانی که به اهل بیت(ع) عشق می‌ورزند و به آنان محبت دارند گناهان آنها بخشیده و سبب کفاره گناه می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور میلیونی در پیاده‌روی اربعین حسینی صلابت مسلمانان را نشان داده است فرمودند: حضور جمعیت 20 میلیونی در کربلا نشان از عشق و ارادت بالای مردم به امام حسین(ع) و ائمه اطهار بود و چنین جمعیتی در هیچ کجای جهان با این مراسم قابل مقایسه نیست.

ایشان افزودند: پیاده‌روی 20 میلیون نفری مسلمانان در صفوفی به هم فشرده که نشان از عشق به ائمه اطهار(ع) است اقتدار و صلابت مسلمانان را آشکار کرد.

Please publish modules in offcanvas position.