جنایات صهیونیست‌ها بزرگترین مسئله جهان اسلام است93/05/20

http://www.bushehri.net/images/busshehri/7/56566.jpgحضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی فرمودند: جنایات صهیونیست‌ها بزرگترین مسئله جهان اسلام است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عصر یکشنبه در جمع مسئولان دالکی اظهار داشتند: نظام مقدس جمهوری اسلامی منشا خدمات و برکات بسیار زیادی برای مردم در نقاط مختلف کشور بوده است و شاهد ارائه خدمات در دورترین شهرها و روستاهای کشور هستیم.

ایشان با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید تمام توانشان را برای ارائه خدمات به مردم به کار بگیرند، تصریح کردند: مسئولان باید همه وقت خود را برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند و با رفع مشکلات آنها، زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم را فراهم کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: پس از انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است و همه مسئولان با همدلی و تعامل و وحدت برای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

ایشان ادامه دادند: اتحاد و همدلی در پیروزی و موفقیت‌های نظام ما نقشی بسیار مهمی داشته است و باید با تداوم این روند شاهد توسعه و پیشرفت کشور در نقاط مختلف باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان کردند: متاسفانه شاهد جنایات صهیونیست‌های غاصب در فلسطین اشغالی هستیم که این رژیم بزرگترین تهدید علیه مردم فلسطین است.

 

Please publish modules in offcanvas position.