حادثه تروریستی فرانسه نقشه خود غرب بود/ توهین به پیامبر(ص) توطئه جدید است93/10/26

http://bushehri.net/images/zaman/IMAGE634954951679375000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور فرمودند: پس از حادثه تروریستی فرانسه گویی که خودشان مقدمات کار را فراهم کرده بودند، آنها بلافاصله شدیدترین توهین‎ها را به پیامبر(ص) کردند که این مساله حاکی از یک توطئه جدید است.

آیت الله حسینی بوشهری صبح دیروز در مراسم اختتامیه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسیه حوزه علمیه قم و علمای بلاد که  در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) در حال برگزاری بود فرمودند: جامعه مدرسین همیشه وظایف بسیار سنگینی به عهده دارد و در شرایط خفقانی که کسی جرأت حمایت از امام راحل را نداشت این بیانیه‎های جامعه مدرسین بود که به بدنه نظام طاغوتی لرزه می انداخت.

ایشان افزودند: جامعه مدرسین به دنبال ایجاد اجتماعاتی بزرگ نظیر این اجتماع است که مسایل کلیدی جهان اسلام بحث شده و در طول سال مشکلات و مسایل این مرکز به عش آل محمد(ص) و به خدمت مراجع تقلید منتقل شود.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور اظهارکردند: تاکنون شش اجلاسیه منطقه‎ای برگزار شده است و اینک نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین برگزار می‎شود؛ در این همایش کمیسیون‎هایی که فعال شده‎اند به نیازهای جامعه روز می‎پردازد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشتند: مباحثی چون اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر در محضر علما بررسی شد تا بررسی شود که خروجی این مسایل امروز در کشور آیا با مباحث اصیل اسلامی هم خوانی دارد یا خیر.

دبیر نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد تصریح کردند: چند روز پیش پس از حادثه تروریستی فرانسه گویی که خودشان مقدمات کار را فراهم کرده بودند، آنها بلافاصله شدیدترین توهین‎ها را به پیامبر(ص) کردند که این مسأله حاکی از یک توطئه جدی است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: امروز مهمترین کار برای ما، ادامه راه است؛ یعنی ادامه راه حتی مهمتر از پیروزی انقلاب است؛ باید از خود بپرسیم که آیا در کارهای فرهنگی و امور تبلیغی به خوبی عمل کرده‎ایم یا خیر.

ایشان در پایان افزودند: تلاش ما این بوده است که از نظرات علمای بلاد استفاده کنیم که سعی شده است که در این دو روز از این علمای بزرگ استفاده کنیم.

Please publish modules in offcanvas position.