حزب الله لبنان آبروی جهان اسلام است94/12/22

http://bushehri.net/images/namazjome/521%2010.jpgامام جمعه قم فرمودند: حزب الله لبنان آبروی جهان عرب و اسلام است و اقدام شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله بی‌اساس و ناپخته بود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در سخنانی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشتند: مردم ایران این روز‌ها عزادارند و پرچم‌های عزا در حسینیه‌ها و تکایا و مساجد و منزلها برافراشته شده است.

ایشان بیان کردند: دوران زندگی حضرت زهرا(س) کوتاه بود اما همین دوران کوتاه الگویی بی‌نظیر برای جامعه است و آن حضرت الگو و نمونه ولایتمداری است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با تسلیت رحلت آیت الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی بیان داشتند: ایشان انسانی زاهد و ساده زیست بود و امید است کسانی که مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده گرفتند بتوانند با بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت رسانی به آن آستان شریف و زائران قدم‌های مثبتی بردارند.

ایشان با محکوم کردن اقدام شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله لبنان بیان داشتند: عده‌ای نادان و کج فهم حزب الله لبنان را که از نیروهای فدایی اسلام و قرآن هستند تروریست می‌دانند؛ حزب اللهی که در ۳۳ روز جنگ نابرابر مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با بیان اینکه تروریست همین کشورهایی هستند که در یمن و سوریه جنایات می‌آفرینند، فرمودند: حزب الله آبروی جهان عرب و اسلام است و اقدام شورای همکاری خلیج فارس بی‌اساس و ناپخته بوده است.

 

Please publish modules in offcanvas position.