حضور آیت الله حسینی بوشهری در جمع معتکفان قم93/02/26

http://www.bushehri.net/images/1200000000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با حضور در آیین اعتکاف مساجد شهر مقدس قم، با ارائه سخنرانی و ارشاد، در غنی سازی برنامه‎های مختلف فرهنگی و معرفتی برای معتکفان مشارکت کردند.

امسال در آیین اعتکاف مساجد قم 14هزار معتکف حضور دارند که علاوه بر روزه داری، حضور در برنامه های نیایش، دعا و مناجات، از برنامه های سخنرانی و معرفتی اساتید حوزه علمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه و برخی علما بهره مند شدند. 
بر اساس این گزارش، حضرات آیات ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ، ˈمرتضی مقتداییˈ و ˈحسن ممدوحیˈ و حجج اسلام ˈسید محمد سعیدیˈ، ˈمحمد کاظم صدیقیˈ، ˈمحمد حسن رحیمیانˈ و ˈمحسن قرائتیˈ طی دو روز گذشته با حضور در مساجد محل اعتکاف در استان قم، در میان معتکفان به اقامه نماز و سخنرانی پرداختند.
 امسال آیین اعتکاف در 20 مسجد استان قم از 13 تا 15 رجب همزمان با 23 تا 25 اردیبهشت ماه با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی، برگزار شد.
برگزاری 200 حلقه معرفت با مباحث تخصصی اخلاق، معرفت، اجتماعی، آداب و احکام، بیان خاطرات جبهه و جنگ، برپایی کتابخانه سیار، کتابخانه اعتکاف و ارایه بسته های فرهنگی با همت دستگاه های مختلف از مهمترین برنامه های اجرایی برای معتکفان امسال اعلام شده است.

Please publish modules in offcanvas position.