حضور ملت عقبه قوی برای حمایت از مذاکره‌کنندگان93/11/23

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/IMG14001168.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند: حضور پر شور ملت در راهپیمایی 22 بهمن قابل تقدیر بوده و این حضور به عنوان عقبه پرقدرت از مذاکره‌کنندگان پشیبانی و حمایت خواهد کرد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها  در قم، از انقلاب اسلامی به‌عنوان مکتب عاشورا یاد کردند و افزودند: انقلاب اسلامی با حرکت به سمت ظهور امام زمان (عج) آغاز شده و برای رسیدن به این هدف اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه با بیان اینکه ملت از حرکت خود دست نخواهند کشید، اضافه کردند: خداوند دشمنان اسلام را احمق آفریده است و این موضوع کمک می‌کند تا بتوانیم بسترهای ظهور را راحت‌تر ایجاد کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بیان کردند: صحبت‌های اوباما در مصاحبه اخیر او نشان می‌دهد که این افراد صداقت ندارند و به‌ویژه در برخورد با ملت ایران که 36 سال است مقابل او ایستاده‌اند صادق نخواهند بود.

ایشان با اشاره به اینکه برخی از حرکت‌های امروزه زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است، تصریح کردند: این حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن قابل تقدیر بوده و این حضور به‌عنوان عقبه قدرتمندی از مذاکره‌کنندگان پشیبانی حمایت خواهد کرد تا بتوانند پیروزی با عزت را برای مردم رقم بزنند.

Please publish modules in offcanvas position.