حضور پرشکوه در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان94/12/01

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgامام جمعه قم فرمودند: حضور پرشکوه مردم در انتخابات، خنثی کننده توطئه های دشمنان و مظهر عزت ملی و مردم سالاری دینی است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد اظهار داشتند:‌ نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید در انجام تبلیغات، قانون را رعایت کنند و دیگران را تخریب نکنند.

ایشان راهپیمایی بیست و دوم بهمن را عظیم و فوق العاده خواندند و عنوان داشتند: این حضور نشان دهنده پایبندی مردم به آرمانهای انقلاب و امام و شهدا است.

آیت الله حسینی بوشهری با قدردانی صمیمانه از حضور حماسی و باشکوه همه سلایق و گروهها و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی فرمودند: بر اساس گزارشهای منابع معتبر حضور قومیتها در این راهپیمایی در بین استانها فوق العاده بوده است و ملت شور و شعور سیاسی و معنوی خود را نشان دادند و اثبات کردند که همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.

خطیب جمعه قم با اشاره به توطئه ها و تبلیغات گسترده دشمنان درباره انتخابات، خطاب به مردم عنوان کردند: به کسانی رای دهید که پای بند آرمان اسلام و انقلاب و دلسوز مردم و منافع ملی باشند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: از روشهای غربی که در شان و تراز ملت نیست در تبلیغات استفاده نکنید. کسانی که این گونه رفتار کنند نتیجه عکس می گیرند.

خطیب جمعه قم از دست اندرکاران انتخابات خواست زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کنند.

امام جمعه قم با اشاره به پیروزیهای اخیر ارتش سوریه در نبرد با تکفیریها بیان کردند: این موضوع آمریکا، سعودیها و دوستان آنان را سراسیمه کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به یکم اسفند روز روحانیت و دفاع مقدس هم فرمودند: روحانیت همیشه میدان دار عرصه های سخت بوده و شهدای قشر روحانیت دلیل این امر است.

Please publish modules in offcanvas position.