حماسه راهپیمایی میلیونی اربعین دست‌آورد عاشورای حسینی است94/09/13

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2020.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: حضور میلیون‌ها مسلمان با پای پیاده در مراسم عزاداری اربعین حسینی در کربلا یکی از دست‌آورهای فرهنگی و سیاسی قیام عاشورای حسینی است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در مسجد فاطمه زهرا(س) شهر دیر با اشاره به اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی انسان را به کمال و سعادت می‌‎رساند اظهار داشتند: هدف قیام ائمه اطهار(ع) اصلاح جامعه و رساندن به کمال بوده که باید آموزه‌های این امامان معصوم در ابعاد گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قیام امام حسین (ع) آرامش و امنیت جامعه است خاطرنشان کردند: برگرداندن آرامش به جامعه و احساس امنیت مردم یکی از مهم‌ترین اهداف امام علی(ع) و امام حسین(ع) بود که در این راستا باید آموزه‌های این دو بزرگوار مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه هدف امامان معصوم در قیام‌های خود صراط مستقیم و اصلاح جامعه بود فرمودند: امام علی(ع) و امام حسین(ع) دنبال امکانات دنیا و زراندوزی نبودند بلکه هدف آنان صراط مستقیم و اصلاح جامعه بود.

ایشان بسط عدالت و قسط، مبارزه با ظلم و دعوت مردم به توحید و خداشناسی را از اهداف مهم نهضت‌های پیامبران الهی دانستند و افزودند: از مهم‌ترین شاخص‌های نهضت‌های پیامبران الهی بسط عدالت و قسط و مبارزه با ظلم بود که نسبت به دیگرنهضت‌ها برتری داشت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام حسین(ع) در قیام عاشورا اسلام را احیا کردند افزودند: سیدالشهدا با قیام خود در نهضت کربلا ضمن جلوگیری از نابودی اسلام  با فدای جان خود سبب احیا و بقا اسلام شد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) یک انقلاب بزرگ سیاسی ایجاد کردند افزودند: حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورای حسینی با خطبه‌های آتشین خود اهداف شوم بنی امیه را بر ملا و افشا کرد و ضمن اینکه از خاموش شدن نور الهی جلوگیری کرد و توانست یک انقلاب بزرگ فرهنگی و سیاسی ایجاد کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشوربا اشاره به دست‌آوردهای قیام عاشورای حسینی تصریح کردند: حضور میلیون‌ها مسلمان عاشق با پای پیاده در مراسم عزاداری اربعین حسینی در کربلای معلی یکی از دست‌آورهای مهم قیام عاشورای حسینی است.

ایشان با بیان اینکه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تهدیدات دشمنان را ناکام می‌گذارد تاکید کردند: اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ شهادت و آزادگی، دسیسه‌های دشمنان را در راستای تهدید فرهنگ شیعه و انقلاب اسلامی خنثی می‌کند.

Please publish modules in offcanvas position.