حماسه ۹ دی منتسب به جناح یا گروه خاصی نیست93/10/08

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/80576552-3791771.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» روز یکشنبه در گفتگو با یکی از  گروه‎های  فرهنگی، با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشتند: تمامی آحاد مردم هنگامی که پای تمامیت اسلام و انقلاب و توهین به عاشورا پیش آمد برای حفظ نظام با ندای ‘هیهات منه الذلة’ به صحنه آمدند تا نشان دهند که خداوند حافظ این انقلاب است و مردم نیز پشتیبان آن هستند.
ایشان ادامه دادند: علاوه بر امدادهای الهی در وقایع سال ۸۸، دو عنصر؛ یکی شخص رهبری و دیگری حمایت‏‎های مردم از ایشان موجب شکست فتنه شد.
نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: رهبری در آن مقطع زمانی یک تنه پای کار آمدند و روشنگری‏‎های ایشان، دل‎ها را منقلب و شرایط را عوض کرد.
آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از مردم در مواجه با این رویداد خاطر نشان کردند: ملت با استفاده از تجربه‎های تاریخی همچون؛ عاشورا می‎دانستند که اگر اینجا هم شانه خالی کنند ممکن است عاشورای دیگری ایجاد شود.
ایشان اظهار کردند: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در سخنرایشان در دوران فتنه ۸۸ خط و راه را نشان دادند و زشتی‎های عاشورا را ترسیم کردند، که اگر ملت دیر بجنبد عاشورا تکرار می‎شود و ۹ دی همان پاسخ مردم به ندای رهبری و استغاثه امام حسین (ع) بود.

Please publish modules in offcanvas position.