حملات رژیم‌ صهیونیستی و اقدامات گروه تروریستی داعش در یک راستا هستند93/05/01

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/a.jpgحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی سخنانی با اشاره به اقدامات تروریستی داعش اظهار داشتند: داعش یک برنامه و سناریوی از پیش تعیین‌شده از سوی کسانی است که امروز از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کنند و با وقاحت می‌گویند که رژیم اشغالگر اسراییل در مقابل دیگران از حق مشروع خود دفاع می‌کند.

ایشان خاطرنشان کردند: این‌ها در طراحی‌های خود و برای از بین بردن یک‌پارچگی جهان اسلام و ایجاد توطئه میان مسلمانان، از چند سال قبل گروهی تحت عنوان داعش را ایجاد کردند که آن فجایع و جنایت‌ها را در سوریه به وجود آوردند و اخیراً نیز دامن‌گیر مردم عراق شدند و برخی شهرهای بزرگ عراق را اشغال کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تأکید بر این‌که حملات رژیم‌ صهیونیستی و اقدامات گروه تروریستی داعش در یک راستا هستند، تصریح کردند: می‌توان این اقدامات و جنایات را حرکتی دانست که مقابله با جهان اسلام و یک‌پارچگی آن و مشغول کردن امت اسلامی به خودشان را دنبال می‌کند. کشورهای اسلامی باید این توطئه‌ها را به‌خوبی بشناسند و گرفتار این توطئه نشوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان این‌که دشمن قصد دارد به طرح ایجاد جنگ میان شیعه و سنی دامن بزند، ادامه دادند: حتی شنیده می‌شود که برخی سران کشورهای عربی و اسلامی و حتی برخی کسانی که ادعای علم و دانش دارند و خود را از علمای جهان اسلام می‌دانند، ادعا می‌کنند که به‌دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و حضور فلسطینی‌ها در جبهه مقاومت، از این جریان حمایت نمی‌کنند و متأسفانه نقشه اختلاف میان شیعه و سنی که از سوی دشمن دنبال می‌شود، در گوشه‌هایی از جهان اسلام، ظهور و بروز یافته است.

Please publish modules in offcanvas position.