حوزه آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش را دارد93/02/28

http://www.bushehri.net/images/01/20/200000/internet01k31.jpgحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی فرمودند: روزی ما در حوزه فارغ از اینترنت بودیم اما امروز در سطح مراجع ما از اینترنت استفاده می‌شود و این نشان می‌دهد که فرصت‌هایی نیز وجود دارد که باید استفاده کنیم.
ایشان بیان داشتند: البته ضایعاتی نیز دارد از جمله گوشه‌گیری، تنبلی، دوری از جامعه، ضد فرهنگ و ... را به بار می‌آورد که این مشکل آفرین است و باید  در رفع این مشکلاتتلاش جدی شود.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان داشتند: آموزش و پرورش و حوزه می‌توانند با تعامل، چالش‌ها را برطرف کنند و باید از ظرفیت محتوایی حوزه استفاده کنیم.
آیت‌الله حسینی‌بوشهری تصریح کردند: انتظار ما این است که از حد تعارف و تشریفات عبور کنیم، ظرفیت آموزش و پرورش بسیار بالاست. این نوجوانان و جوانان ما که در آینده مسئول کشور می‌شوند باید به درستی تربیت شوند.
ایشان بیان داشتند: امروز نیاز داریم زیرساخت‌ها را تکمیل کنیم و متأسفانه زیرساخت‌ها (اکثراً) مربوط به بیگانگان است که مشکلات بسیاری را برای ما به بار می‌آورد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری تصریح کردند: همکاری حوزه و آموزش و پرورش نباید در حد امضا یک کاغذ باشد و باید از ظرفیت‌ها استفاده کرده و به دور از جناح بندی‌های سیاسی تلاش کنیم.
ایشان بیان داشتند: آموزش و پرورش یک نهاد ارزشی است که باید از آن استفاده کنیم و ما در حوزه آماده هر گونه همکاری هستیم.

Please publish modules in offcanvas position.